Vraag

(Te) lange penis?

  • 24 January 2017
  • 11 reacties
  • 1414 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi, ik ben een 14-jarige jongen en heb een nogal lange penis, stijf is ie ongeveer 21 cm, is dit raar? En dat is niet het enige, als ik klaar kom, spuit ik echt veel sperma, ik had vorig weekend een slaapfeestje met 5 vrienden en 6 vriendinnen en ik kwam erachter dat ik de langste penis had en het meeste zaad loosde toen ik klaar kwam, is dit allemaal raar of niet?

11 reacties

Een normale lengte voor een jongen van een volwassen man is ongeveer 14.3 cm. Er zijn natuurlijk mensen die een grotere penis hebben dit is niet raar maar het is inderdaad wel lang voor jouw leeftijd.
Het is niet raar, maar het is wel een beetje bijzonder.
Het lijkt mij een beetje te groot, maar hopelijk heb jij er geen last van.
Lengte maakt niet uit en nog een tip draag straken onderbroeken je gaat he later wel handig vinden
Te klein of te groot kan niet
Te veel of te weinig kan ook niet
Niks is raar
Ofmie te groot is kan je alleen zeggen als je er zeg maar last van hebt
21 cm is wel lang maar niks is raar aan een menselijk lichaam. misschien had je de liniaal verkeerd om?
ik zou me in ieder geval geen zorgen maken!! gewoon goed mee omgaan.
Badge

hoi
ik ben 13 en heb ook een 18 cm lange als hij stijf is

 

Badge

Hoi ik ben bijna 13 over paar dagen en mijne is 21,5 maar ik ben bang om dat te zeggen want ik de k dat dat niet goed is 

Badge

Meten we niet verkeert hier. Van boven, van je schaamhaar tot het puntje van je eikel. geen ballen erbij of zulke onzin.

Badge

Nee ik meet alleen mijn piemel

Reputatie 2
Badge +1

Jo, het is helemaal niet raar ofzo. Volgens mij is het juist geil! Ik wil ook wel zo grote lul hebben als jou!

Geniet er maar lekker van!!!

 

Groetjes!!!

Reputatie 2
Badge +4

Hi, ik ben een 14-jarige jongen en heb een nogal lange penis, stijf is ie ongeveer 21 cm, is dit raar? En dat is niet het enige, als ik klaar kom, spuit ik echt veel sperma, ik had vorig weekend een slaapfeestje met 5 vrienden en 6 vriendinnen en ik kwam erachter dat ik de langste penis had en het meeste zaad loosde toen ik klaar kwam, is dit allemaal raar of niet?

Mijn vriendje heeft al 19cm en vind ik al veel te groot laat staan jij maar een penis is altijd perfect sommige mensen zijn er blij sommige minder 

Reageer