Vraag

Te lange lul?


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik heb een 24 cm lange lul (ik ben 15 jaar) en ik had laatst voor het eerste seks, ze bloedde heel veel en heeft het uitgemaakt, dit is niet om op te scheppen, maar ik vind dit best vervekend. Heeft iemand tips hoe ik hiermee om kan gaan of heeft iemand hier ervaring mee, of vinden sommige meisjes dit wel leuk? Alvast bedankt voor je reactie!


10 reacties

Hallo Levi058x_ :)

Vervelend.

Het verschilt per meisje, sommige meisjes vinden het wel leuk, voor andere meisjes willen liever geen grote penis.

-TheMightySlayer <3

Hoi zoals @TheMightySlayer  al zei verschilt dit per persoon. Sommige meiden bloeden de eerste keer als ze seks hebben . 

Echte tips kan ik niet geven.

Groetjes gebruiker c 

Reputatie 5
Badge +5

Ik weet niet of ik 24cm moet geloven

Geen zorgen er zijn ook meiden die houden van groot ik leef met je mee ik ben ook 15 en ik heb een pik van 25,5cm heel kut als je hard word 

Badge

Als dit echt is dan raad ik je dit aan

 

Als je seks gaat hebben is het handig om je lul niet helemaal in haar vagina te doen 

 

 

(reactie verwijderd door de Kindertelefoon ivm overtreding regel 2: Ga respectvol met elkaar om)

 

 

Gedraag je is dat kan gewoon ik heb precies hetzelfde en ben ook 15

Reputatie 3
Badge +3

Ik zou als je seks hebt je stijve dan niet helemaal erin doen… doe eerst de helft ofz en als het iemand is die een grote lekker vind, kan je dieper gaan. Hopelijk helpt dit😇

Ik ben 14 en heb een penis van 11,5 cm stijf, ik twijfel nu of dit normaal is

Reputatie 2
Badge

Hoihoi,

Sommige meisjes vinden het leuk, anderen niet. Een tip wel is, als je penis al 24 cm is, kan het voor een meisje erg pijnlijk zijn als je hem helemaal in haar stoot. De meeste meisjes zijn namelijk niet heel groot van binnen. Als je heb te diep naar binnen stoot voelt het een beetje alsof er iemand een mes in je buik steekt. 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt

 

Reputatie 2
Badge

Ik ben 14 en heb een penis van 11,5 cm stijf, ik twijfel nu of dit normaal is

hoi lieverniet,

Het is een super normale maat voor een penis. Dus niets om je zorgen over te maken.

Reageer