Skip to main content
ik vind me zelf vingeren en met me clitoris spelen en met me tieten spelen super lekker alleeb vergeet de tijd elke keer slaap ik te laat om dat het zo lekker is dat ik niet wil stopen heeft iemand tips toch te slapen
Het lijkt mij dan aan te raden om eerder te beginnen.
Hey



Misschien helpt het om een soort "volgorde" op te stellen. Als je je ritueeltje hebt afgerond, ga je slapen. Op die manier associeert je lichaam het afronden van je routine met slapen, en zit de kans erin dat je snel inslaapt.



Groetjes

Kenshin
wat voor ritueeltje
Wat voor ritueeltje bedoel je? Ik bedoelde bv. dat je begint met masseren, dan strelen, dan wat anders, enz. Het punt is dat je alles een bepaalde volgorde geeft. Als dit je niets lijkt, hoef je het natuurlijk niet te doen.
Je zou het ook nog kunnen verdelen over de dag. Bijv. 's ochtends even en dan 's middags als je uit school komt. En dan bijv. na het eten even en voor je naar bed gaat even. Het lijkt mij als je het verdeelt dat het dan ook sneller genoeg is. En dat je ook zoiets hebt bijvoorbeeld voor het slapen van. Ik stop nu en dan kan ik morgen vroeg weer beginnen. Dan heb je ook iets om naar uit te kijken?



Gr: Mr.S

Reageer