te jong voor seks


  • Anonymous
  • 0 reacties
heey
ik ben een meisje van 12
ik heb vaak fantasien over jongens en seks
en ik wil ook erg graag seks, maar ik denk dat niemand
mij serieus zal nemen, omdat ik nog maar 12 ben
wat moet ik doen

11 reacties

Zorg dat je een band krijgt met een jongen die je leuk vind. Bedenk een manier om hem te benaderen.
Wat te doen is .... wachten!
Wacht tot je een echt leuke jongen tegenkomt ... wordt vrienden ... wordt lekker verliefd, en als het wederzijds is ... ga dan eens denken aan iets wat op sex begint te lijken. Haast is nooit goed! Wachten is nu hetgeen je zou moeten doen.
Hey,
Ik weet dat je het graag wilt maar je bent echt veelste jong. Wacht er gewoon lekker mee. Dan voel je je later ook beter bij.
Ja scheerxmesje heeft gelijkje kunt beter wachten, maar je kunt zoals ik eerder zei, wat meer contact leggen met jongens zodat je ze beter kunt begrijpen en dan hoef je daar later minder moeite voor te doen, maar je kunt nog beter een paar jaartjes wachten voor je het doet.
Toen ik 12 was, en net in de pubertijd zat, had ik precies dezelfde gevoelens. Dat is normaal voor je leeftijd, door de hormonen, maar je moet begrijpen dat sex niet zomaar iets is. Mensen kunnen je misbruiken, pijn doen, en je kunt gekwetst raken.
Het is heel intiem en speciaal, en het is het zeker waard om te wachten tot je een persoon vind waarmee je zoiets wilt delen.
Probeer er niet te veel mee bezig te zijn, sex is niet belangrijk. Het komt vanzelf, op het goede moment!
thnx iedereen
Kaancik doe normaal
Je bent best wel jong.. Ik zou nog fve 2 of 3 jaar wachten, mastruberen kan altijd he

 

Onnodige quote verwijderd

'ja ik wil ik ben 74

 


ik denkt niet dat ze dat wil met iemand die 74 jaar is 🙂

 

Ach ik ben 13 en denk het zelfde maar wordt ook niet serieuws genomen denk ik xD

Ach ik ben 13 en denk het zelfde maar wordt ook niet serieuws genomen denk ik xD

Waarom niet?

Badge

Ik ben een jonge van 13 en wil ook graag sex maar dat ik normaal omdat je begint te puberen  denk ik hoor ik  trek ook vaak af

 

Reactie aangepast nav forumregel 12: ga niet off-topic. 

Reageer