Beantwoord

Te jong voor seks

  • 28 December 2019
  • 14 reacties
  • 6354 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, ik ben een meisje van 13 en zit eraan te denken om me te laten ontmaagden… ik masturbeer wel en vinger mezelf onder de douche. Ben wel eens klaargekomen, is dit normaal of ben ik een vies kind. Ik wil niet overkomen als een h**r..

wie kan mij helpen!? 

icon

Beste antwoord door jongennn 29 December 2019, 11:41

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hallo meisje van 13

waarom wil je je ineens laten ontmaagden?

ik zelf zou het graag als iets speciaals zien en het niet te goedkoop laten lijken. 

Reputatie 2
Badge +1

Hey!

 

13 is wat vroeg, maar er zijn genoeg jongeren kinderen die wel seks zouden willen. Als je er echt aan toe bent moet je het doen, maar let wel op met wie, en doe het veilig. Je zegt: ‘laten ontmaagden’, heb je een vriendje, of wil je het maar weet je niet hoe?

Ik heb wel een vriendje

Het is niet vies of raar ik ben een jongen van 14 en wil ook graag ontmaagd worden misschien kunnen we elkaar helpen 

Reputatie 6
Badge +4

Hai 2005anno en andere gebruikers,

Zoals jullie weten is het niet toegestaan om contactgegevens op het forum uit te wisselen! Letten jullie daar op?

Het wordt dus lastig om elkaar te helpen 2005anno!


Groeten,
Britta van de Kindertelefoon

Badge

Hoi! je bent wat vroeg voor echt sex hebben, maar een vies kindje ben je zeker niet. Niet iedereen heeft zin in sex wanner hij/zij bijvoorbeeld 15 is.  Je moet het zelf kiezen, maar ik zou in ieder geval wachten tot je iemand speciaal vind en iemand waarbij het niet erg is om hem je hele leven te herinneren . Want de eerste keer is een bijzonder iets. Hopelijk heb je hier iets aan! XX

hoi, de gedachten aan seks op 13 jaar is niet raar, het is compleet normaal, voor seks op 13 jaar iseen beetje jong naar mijn mening. ik zou wachten tot 15/16

Hey, ik ben een meisje van 13 en zit eraan te denken om me te laten ontmaagden… ik masturbeer wel en vinger mezelf onder de douche. Ben wel eens klaargekomen, is dit normaal of ben ik een vies kind. Ik wil niet overkomen als een h**r..

wie kan mij helpen!? 


 

hey,

Veel van je leven heb je zelf in de hand.

als jij denk dat je er klaar voor bent.

dan moet je het zelf onder de hand nemen.

en bedenk ook dat iedereen een andere mening heeft.  
En het gaat toch ook niet om hun mening? Het is jouw lichaam jij mag zelf beslissen wat daarmee gebeurd toch? 
ik zeg altijd maar je moet je leven lijden hoe jij denk dat het goed is voor jouw! Mensen horen 9 van de 10 keren niet te bemoeien over jouw leven/ beslissingen. 
nou ja das mijn tip 

xx F 

Reputatie 7
Badge +4

Hey,
 

Je bent zeker geen vies kindje en ik wou op mijn 13de ook al ontmaagd worden. Ik had en heb alleen nog geen vriendin:joy: . En ben al lange tijd helaas niet meer verliefd geweest. Maar je bent zeker geen vies kindje en als jullie het allebei willen, dan waarom niet.

Badge

hoihoiii ik ben 12 en mastrubeer ook maar ontmaagden is een beete overdreven… ik snap dat je het wil!! en het is natuurlijk JOUW leven dus je moet het zelf bepalen maar ik zou ff wachten ermee (btw ik zal je geen hoer noemen hoor)

 

succes :)

Reputatie 1
Badge

ik zou gewoon iemand vragen! ikzelf heb al best wat x meisje ontmaagd omdat ze me vroeg. Dat mag je best!

 

Reputatie 3
Badge +2

Hey, ik ben een meisje van 13 en zit eraan te denken om me te laten ontmaagden… ik masturbeer wel en vinger mezelf onder de douche. Ben wel eens klaargekomen, is dit normaal of ben ik een vies kind. Ik wil niet overkomen als een h**r..

wie kan mij helpen!? 

Dat maakt niet uit ik ben ook dertien en ik masturbeer ook en kom ook klaar zelf vind ik dertien heel normaal Google vind dat ook dus ja gewoon ervan genieten

Badge

Hallo,

13 kan een beetje jong zijn maar als je zeker weet dat je er aan toe bent zou je het kunnen proberen. bedenk wel goed met wie je het doet en of je wilt dat het diegene is want het is wel een bijzonder iets en doe het vooral veilig. masturberen is ook zeker niet raar, hoort erbij, iedereen doet het dus gewoon doen als je er zin in hebt en beetje experimenteren! Ik zou je geen vies kind of hoer noemen want dit hoort er gewoon bij, hartstikke normaal!

 

groetjess

Reputatie 4
Badge +1

Beste  Anoniempje.xx,

 

Uitleg

De meesten rond 13 jaar denken aan ‘dat hene’. Dit is zelf heel normaal want je zit in je puber jaren. In deze jaren ontwikkelt je lichaam snel en slaan de hormonen die worden aangemaakt op hol. Je wilt steeds meer leren over je lichaam, dus ook de ontwikkeling hiervan. Maar dan komt het experimenten. Hier een voorbeeld: Je leert iets over wetenschappen. Je hebt het niet helemaal doorgelezen je cursus maar doet het proefje dat je eigenlijk alleen onder professionele begeleiding mag doen. Maar deze is er niet. Je doet het fout en er komt een ontploffing, je bent je arm kwijt en hebt hier heel veel spijt van later. Bij te vroege ‘dat doen’ kan het zijn dat je later hier spijt van hebt en dat als je het verstand had van wat je dan had dat je het helemaal niet had gedaan.

Conclusie

Sex hebben op een te vroege leeftijd zonder echt na te denken en het misschien te bespreken met je ouders kan er later voorzorgen dat je veel spijt hebt hiervan.

Zou ik het doen?
Ik zou het NIET doen. Ook al denk ik hier aan.

Advies
Later als je jouw echte liefde hebt ontmoet is het beter om ‘het’ te doen. Wacht die kleine 6 jaartjes nog een beetje. 

Hoopvol

Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen. Als je hierover goed hebt nagedacht, dat het je later niet veel kwaad kan en dat je het ECHT wil en dat je niet wordt gepuched. Geef het dan een kans! :grinning::wink:

Reageer