Vraag

Te jong voor seks?

  • 27 December 2019
  • 9 reacties
  • 315 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey ik ben een meisje van 14 die bijna 15 wordt ik heb de laatste tijd heel veel zin in seks is het raar als ik t doe in n vaste relatie ? 


9 reacties

Nee als je er klaar voor bent waarom niet ? 

Ik ben ook bijna 15 en ben ook heel nieuwsgierig en wil het ook graag proberen hoe het voelt  

Nee is een normale leeftijd vind ik zelf

Hallo Thijs15 :)

Het is niet toegestaan om je contactgegevens te delen dus ik ga je even rapporteren aan De Kindertelefoon.

Hallo LovelyGirl :)

Leeftijd speelt niet echt een rol qua wanneer je nou (te jong) bent voor seks, zolang je er klaar voor bent maakt het niks uit!

-Dr8gon99

 

Ik was 13 toen ik voor het eerst seks had. Het is helemaal niet gek dat je dat nu hebt. Doe het wel veilig: slik de pil en/of gebruik condooms bij je vriendje. Heel veel plezier!

Het is niet gek ik was 14jr toen ik eerste keer seks had :)

Hey,

 

ik vind dat het het belangrijkste is of jij er klaar voor bent. Je moet er geen twijfel over hebben, dat is meestal niet goed. 

Ook raad ik je het aan om de eerste keer met een speciaal iemand mee te maken. Dus je vriendje of een hele goede vriend. Je moet niet iemand zo van straat pikken (bewijzen van spreken). 

 

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen..

 

→ Tim

Als je het echt graag wilt, moet je het ook vooral doen.  Ik zelf vindt het wel belangerijk om in een vaste relatie te zijn om eraan te beginnen. Ik zelf raad aan om op zijn minst 6 maanden samen te zijn (zeker omdat je nog wat jonger bent). 

En het állerbelangerijkste: Doe het veilig!

Nee, dit is helemaal niet raar. Als je er zelf klaar voor bent en je vriend ook, dan moet je het gewoon lekker doen. Ik ben zelf ook 15 en heb het gedaan op mn 14e en ik heb nu nog steeds een relatie met diegene. De leeftijd waarop iedereen het gaat doen verschilt per persoon en maakt niks uit hoe oud je bent om het te doen.

Reageer