Skip to main content
Vraag

te grote borsten

• March 14, 2025
  • 4 reacties
  • 839 Bekeken

hallo, ik ben een meisje van 14 jaar. ik ben niet perse bij de populaire meisjes maar ook niet bij rare, ergens ertussen; Veel jongens van mijn klas en school kijken vaak naar mijn borsten. ik heb namelijk grote borsten voor mijn leeftijd (34D). ik heb ook wel een grote kont. ik draag ook wel v cut topjes waardoor  je ze goed ziet. vaak heb ik het door als ze kijken en voel me wat oncomfortabel. er is wel één jongen in mijn klas waarop ik verliefd ben en ik toon ze wel graag een beetje aan hem maar… als anderen het doen vind ik het wel irritant.

Help, wat moet ik doen?

4 reacties

Nanoniem2011
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • March 15, 2025

Je moet doen wat je zelf prettig vind. Toon ze (subtiel) aan de jongen die je leuk vind en doe normaal bij anderen. Leg er niet teveel de nadruk op, voor jezelf maar ook niet bij de jongens. 

Ik heb zelf juist kleine (70A). Merk dat juist oudere jongens en mannen ernaar kijken, leeftijdsgenoten niet zo, er zijn meisjes met grotere die zij interessant vinden. 

Van mij mogen ze, ik val toch op meisjes en heb een vriendin 😅

• March 15, 2025

Je wil dat sommige jongens kijken naar je en andere niet. Dat gaat natuurlijk niet. Ik kan snappen, dat het niet leuk is om gezien te worden voor je boezem en niet voor de rest van je persoontje, maar zo gaat het nu eenmaal.

Zeker als je 14 bent dan zijn “dikke tieten” heel interesant. Als jongen gaat je pik daar meteen van steigeren. Hormonen en zo. Dus jongens kunnen het dan niet eens laten om te kijken.  Naar, maar wat wil je nu, geen aantrekkingskracht op jongens, dat is ook naar. You got them! use them, you have the power.

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 16, 2025

Hey

Ik had ook rond 14 a  15 had ook  cup D en je weet dat jongs in  de klas wel naar je kijken als je lsuk topje of jurkje aan had als jou was zou ik met jongen praten dat jij hem leuk vind of kijkt of hij naar je kijkt als je leuk topje of jurkje aan hebt dan vraag je hem op date of dat je samen een school opdracht maakt dan kan ook kijken of hij je leuk vind.
Hou ons op de hoogte succes

• March 18, 2025

Je moet meer zelfvertrouwen hebben! Iedereen is anders en iedereen vindt iets anders leuk of lekker of mooi

Er zijn jongens die houden van kleine tits en andere van grote boobies