Vraag

tandenborstel als seksspeeltje

  • 1 July 2020
  • 9 reacties
  • 3364 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Ik heb weleens op dit forum gezien dat mensen tandenborstel als seksspeeltje gebruiken 

En dat wil ook weleens doen maar hoe moet dat 

Moet je glijmiddel gebruiken of er een condoom om heen doen 

En hoe moet je hem dan gebruiken en hoe moet je zitten of staan 


9 reacties

Ik raad dit eigenlijk sterk af.
Je kunt je wel voorstellen dat dit niet super fris of hygiënisch is.
Stop dus alsjeblief geen rare dingen in je anus.

Koop gewoon een seksspeeltje en zorg dat je voldoende glijmiddel hebt.
Dat is een stuk veiliger. omdat die daarvoor bedoelt zijn.

 

Vaak gaat het bij stimulatie met tandenborstels over vrouwen.

Plastic zakje om de elektrische tandenborstel heen en dat gebruiken als een soort vibrator voor je clit.

 

Iedereen heeft thuis wel een extra borsteltje voor zijn tandenborstel thuis liggen, pak hier er gewoon eentje van en gebruik die elke keer als je dit doet. Zo is er niks vies aan

Wat heel lekker voelt is als je met de elektrische tandenborstel over je eikel van je piemel gaat. Wel iets om de haartjes van de tandenborstel heen doen want anders doet het wat pijn. 

Hallo Zo maar iemand :)

Eigenlijk geeft Menspersoon al het beste antwoord, gebruik geen huishoudelijke producten als seksspeeltje aangezien huishoudelijke producten voor pijn of in het ergste geval infecties kunnen veroorzaken door bacteriën. 

Je kunt gewoon een seksspeeltje kopen in de winkel of je kunt het bestellen. Als je niet wil dat je ouders het zien kun je het laten afleveren bij zo'n locatie waarbij je post kunt laten afleveren en ophalen. 

-TheMightySlayer <3

De haartjes van de tanden borsten zijn heel fijn op sommige punten van je eikel.

Hallo 

Je kan een plastic zakje rond je tandenborstel doen en dan met de haartjes op je clit zetten. (dat doe ik altijd) 

Hallo 

Je kan een plastic zakje rond je tandenborstel doen en dan met de haartjes op je clit zetten. (dat doe ik altijd) 

Dat doe ik ook wel eens. Maar dan op m'n eikel. Voelt vet lekker. 

Badge +3

Ik heb weleens op dit forum gezien dat mensen tandenborstel als seksspeeltje gebruiken 

En dat wil ook weleens doen maar hoe moet dat 

Moet je glijmiddel gebruiken of er een condoom om heen doen 

En hoe moet je hem dan gebruiken en hoe moet je zitten of staan 

hi ik doe dat met een elektrische tandenborstel en dan hou ik men ondergoed aan en zet ik men tandenborstel op men clit en zet ik hem aan  

Reageer