Skip to main content

Ik ben op vakantie en op die wc zitten prullbakken met tampon er in en dan pak ik die en zuig ik er meestal aan .

Is dit normaal?

Heyy

Het lijkt me niet echt goed dat je dit doet en het is ook niet echt normaal.. Op een (gebruikte) tampon zuigen lijkt mij namelijk erg onhygiënisch en ik denk ook dat het niet echt goed voor je is. Ook zijn tampons hier niet voor bedoeld.

Ik raad je daarom af om hier mee door te gaan.

Groetjes,

NaamNietBekend

Hey @Rene2 

Is dit normaal?

Heel kort gezegd nee. Als je bedoelt van die schone gratis. Er zijn mensen en die hebben die tampons echt nodig. En jij zit ze zeg maar te verspillen.

Als ze gebruikt zijn al helemaal stoppen dat is super vies. Als je pech hebt word je er ziek van.

Groetjes NV

Gewoon nee het is vies en niet hygiënisch 

dus ik zou het niet doen je kan er ook ziek van worden

Gadver. Hoe kom je er op? En @boterham1234  hoe kom je in godsnaam op zo’n oud en ranzig topic terecht? 😂

Haha nee hé , en ik maar denken dat het iets van de laatste tijd was, die "bijzondere”verhalen.  Wat wil iemand eig voor reacties met dit soort teksten?

Liefs, Tover xxx

@Tover01 “Bijzondere” verhalen zijn van alle tijden.😂  Ik vind het ook bijzonder hoe iemand zo’n oud topic als dit vind. Dan moet je er toch gericht op zoeken lijkt me.

On-topic: Op gebruikte tampons zuigen is ontzettend onhygiënisch. Mocht iemand het idee hebben dat te gaan doen, doe het niet!!

Dank je  @tim16  ja dat is ook bijzonder inderdaad!  Hoe dan…

Liefs, Tover xxx

Is misschien normaal voor een vampier maar niet voor een mens.  Is gewoon smerig en dat weet je zelf ook wel.

@tim16  k was gewoon een beetje aan het scrollen maar ik had niet gezien dat het al 3 jaar oud was

Wou net een reactie typen is het topic al 3 jaar oud. Idd hoe kom je op dit topic @boterham1234 ?

On topic: ik zou het niet doen. Als ze gebruikt zijn kunnen ze ziektes bevatten en dat wil je niet.

Groetjes Lupus

Reageer