Vraag

Super kleine penis

  • 11 May 2019
  • 2 reacties
  • 666 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een jongen van 14 bijna 15 jaar oud en ben 1,56 meter. Best klein en ben nog niet begonnen met de puberteit maar de dokter zei dat hij snel zou komen. Verder ben ik niet onzeker, jaloers of teruggetrokken. Eigenlijk boeit het me niks wat mensen over me denken en ik ben gewoon mezelf, soms druk, soms serieus en soms Nieuwsgierig of juist erg meelevend en meedenkend. Ik doe me niet anders voor als dat ik eigenlijk ben en ben daar super blij mee dat ik zo ben. Maar ik heb toch een probleempje; ik heb een kleine pik. Slap 2/3 cm stijf 7,5 cm. En ik heb geen sperma. Ik ben bang dat ie nooit meer groeit en dit mijn persoonlijkheid veranderd.. want ik wil geen ander persoon worden om een kleine pik. Ik zit er best mee want het is gwn niet chill om een kleine te hebben. Iemand tips?

2 reacties

Ik denk dat je persoonlijkheid niet veel zal veranderen. Veel kan je er niet aan doen, dit is nu eenmaal de natuur. Wees fier op wat je hebt, of je piemel nu groot, klein, dun of dik is doet er niet toe.
Beter een kleine plezante dan een grote ambetante. Beter een kleine die steigert, dan een grote die weigert.
Beste @Anonymous2004

Je hebt waarschijnlijk een kleinere penis dan andere kinderen omdat je nog niet in de puberteit zit, tijdens de puberteit groet je hele lichaam dus onder andere ook je penis dus denk ik dat je moet afwachten totdat je gaat in de puberteit zit
En al groeit je penis niet zal het je echt niet veranderen je bent namelijk wie je bent wie je bent en dat verandert daardoor niet.

Vriendelijke groetjes Captain

Reageer