Vraag

sugar daddy

  • 4 November 2020
  • 3 reacties
  • 617 Bekeken

Badge

Heyy,

ik ben vorige week weer in contact gekomen met een oude bekende en die gaf aan dat hij een sugar daddy is lol hij bood aan om mij te betalen en ik hoefde er niet veel voor te doen (ik ben momenteel hard aan het sparen om zo snel mogenlijk op kamers te gaan dus ik ben op heb punt aangekomen dat ik daar heel veel voor over heb) ik ging akkoord en verdiende er de eerste dag al 300 euro mee en betrok er een vriendin bij en we verdiende er echt lekker mee alleen zat het ons dwars dat we nog minderjarig zijn dus wilde we ermee stoppen dat hebben we ook gedaan alleen is mijn moeder er zo juist achter gekomen…. Ze wilt een verklaring en het nummer van de ouders van mijn vriendin alleen ben ik geen snitch dus hou ik mijn lippen op elkaar ze is bereid om mijn oude school te bellen en zo achter het nummer te komen (kan dat überhaupt wel💀) naja gek genoeg doet het mij niet heel veel alleen heb ik niet zo veel zin in de vieze blikken die ik de aankomende maanden toegeworpen krijg is het beter om alles eerlijk te vertellen of hou ik het nog 4 maanden vol en kick ik haar uit bankrekening 


3 reacties

Hey,

Ik denk niet dat je oude school het nummer zomaar aan je moeder geeft aangezien dit niet mag, delen van persoonlijke informatie met andere (privacywet, gevoelige gegevens). Ik begrijp wel dat je moeder er TEGEN is aangezien jullie nog minderjarig zijn en geld krijgen van een oudere man inruil voor 'een dienst' (mocht dat niet het geval zijn, let me know).

Wel goed dat jullie er van bewust zijn dat jullie nog minderjarig zijn. Misschien is het een goed idee om een baantje te zoeken om geld te verdienen. Dit is veel en veel beter dan een Sugar baby te zijn van een oudere man die 'claimt' dat hij niks er voor terug wilt (wat vaker wordt gezegd, maar later toch 'terugbetaald' moet worden). 

Ik denk dat het beter is om het eerlijk te vertellen aan je moeder en toch een ander manier te vinden om te sparen voor een kamer (bijbaantjes, diensten etc.).

Succes.

Badge

Hoihoi, 

mijn moeder weet dus helemaal niet wat er aan de hand is, ze zag alleen dat ik een behoorlijk bedrag had gekregen. Het enige wat we hoefde te doen is hem aandacht op zijn tijd geven ( bellen of appen) ik heb zojuist de rest van het geld contant in de post gekregen en het contact is ook verbroken dus vgm zit dat wel goed. Maar toch bedankt dat je mee denkt 

ps: ik heb al meerdere bijbaantjes nu maar tis altijd leuk om meer te verdienen lol -was dat vergeten erbij te zetten- 

Oh okee, dus het contact is verbroken. Dat is goed! Dan zou ik maar beginnen met zoeken naar een leuke bijbaantje! succes.

Reageer