Skip to main content

Submissive / Onderdanig

• September 29, 2025
  • 29 reacties
  • 1270 Bekeken

Toon eerste bericht

29 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 25, 2025

Hey ​@Tjempie  het gaat vanzelf. Ik ben niet altijd degene die alleen luistert of volgt hoor. Maar het is een gevoel, bijvoorbeeld als we iets willen doen en we komen er niet uit dan beslist zij. En ze neemt initiatief iets  meer dan ik denk ik. Het is niet eens bewust maar het gaat zo.  Ze beslist makkelijker dingen dan ik. Ik twijfel wat meer. En dan vind ik het prima als zij dan doorpakt. Ik accepteer het en ik vind het ook wel fijn dat zij dat doet. En wat zij leuk en aantrekkelijk vind aan mij (nog even nagevraagd hihi) is mijn persoonlijkheid, dat ik mezelf ben en een eigen (kleding)smaak heb. En dat ik wel slim ben en over veel dingen nadenk. En mijn gevoel deel. En ze zegt dat ik een mooi uiterlijk heb ☺️mijn haar en ogen en handen en benen vind ze mooi.  En mijn kleding keus. Ze ziet me het liefst in short of rokje. Zegt zij hoor! Haha best moeilijk om zoiets te typen 🤭sorry. 

Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • November 26, 2025

Hi. Jullie zijn echt nette jongens. In zekere zin gedragen jullie je zoals ik mij behoor te gedragen naar mijn (eventuele) man later. Alleen ik blijf het onwennig vinden om te lezen dat jongens zich onderdanig maken, voelen aan hun meisje. Ligt aan mij hoor, hoe ik ben opgegroeid. Maar dat terzijde, jullie respect en waardering, ik zou het zelfs achting willen noemen, voor jullie meisjes vind ik ook uitzonderlijk en heel mooi om te lezen. In mijn omgeving zou dat gedeelte zeker gewaardeerd worden. Jullie onderwerping dan weer niet, maar daar hebben jullie natuurlijk geen boodschap aan. En dat begin ik langzamerhand te waarderen. Mijn wereld is misschien wel erg besloten en ik zie hier kinderen als jullie zeer gelukkig zijn met heel andere maatstaven. En ​@Tover01 een jongen van 13 die op zijn knieën gaat om een meisje te behagen en hoger te achten dan zichzelf is eigenlijk een zegen voor haar. Wat buitengewoon lief! 

Groetjes xxx 

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • November 26, 2025

@Tover01   wat leuk om te lezen! Ahw maar dat mag je toch best zeggen, als zij dat vind is dat gewoon zo 😉 en ik geloof haar meteen!  Van dat rokje snap ik, je benen ook, dat konden we hier ook zien 🥰😘

Groetjes Tjempie

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 27, 2025

Dankjewel allebei 🤭😚😘 zo lief.  Tover 😘