Zoals de titel zegt ik ben er de laatste tijd achtergekomen dat ik submissive ben dit is het tegenovergestelde van dominant wat ik hier raar aan vind is dat ik een jongen ben en die horen meestal dominant te zijn terwijl ik het andere ben is dit gay? Of ligt het misschien ien aan mijn testosteron gehalte heb ook op het internet gekeken en het blijkt dus dat het daar ook aan kan liggen en dat je door dat lage gehalte ook gay kan worden weet iemand misschien wat er aan de hand is ben trouwens 14 alvast bedankt.
Hi Anoniem145,
nou moet je een goed naar me luisteren,
nee haha, das maar een grapje, maar ik dacht dat het misschien wel een leuke openingszin was voor een jongen die submissive (onderdanig) is.
Volgens mij is er niks vreemds met je aan de hand. Er wordt sws al weinig over submissive en dominant gesproken op onze leeftijd, denk ik en als je er over hoort zijn het vaak de extremere gevallen.
Of je onderdanig bent (of je dat fijn vindt voelen) heeft dat volgens mij niks met je hoeveelheid testosteron te maken en ook niet met je geaardheid. Het is zeker niet (alleen) een gaydingetje als je als jongen submissive bent.
Er zijn genoeg meisjes die de baas willen spelen, dus die zijn hartstikke blij met jongens die dat accepteren. Zelf val ik op jongens, dus ik laat me sws niks vertellen door meisjes
Ik luister wel naar m'n mama, haha, maar ja, das toch iets anders.
In een relatie vind ik het wel soort van grappig om soms een beetje bossy te zijn en soms ook meer submissive, maar ik ga daarin niet heel ver. Het kan wel spannend en lekker zijn als je zelf niks mag doen en je overgeeft aan die andere jongen, maar dat vind ik omgekeerd ook wel eens leuk om dat bij die andere jongen te doen dan.
Ik hoor er niet echt vaak over van leeftijdsgenoten, maar dat wil niet zeggen dat die gevoelens er niet zijn. Ik denk dat voor de meeste pubers het al lastig genoeg is om een gewoon wat spannende dingen te doen met een andere jongen of meisje, zoals gewoon wat handwerk of iets meer.
Ik denk dat als je elkaar wat langer kent, het makkelijker wordt om zulke dingen als dominant/onderdanig zijn te bespreken.
Dat je submissive bent, wil ook niet gelijk zeggen dat je altijd en overal alles maar moet laten gebeuren. Ik denk, maar ik heb er zelf in die vorm niet echt ervaring mee, dat submissive en dominant vooral 'leuk’ is in meer seksuele spelletjes. Is dat voor jou ook zo?
Verder weet ik er nu niet echt meer over te zeggen.
Als je nog vragen hebt, dan lees ik het wel.
Groetjes,
M&M's
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.