Striptease doen voor een vriendin van mij


  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy,

Ik heb laatst een date gehad met een van mijn beste vriendinnen.
(Lees mijn andere topic voor meer info)

Op de date hebben we het super leuk gehad. We gingen op een later moment zoenen en hebben elkaar zelfs in lingerie gezien. Ik zweefde gewoon tijdens en na het zoenen.
Of ik in mijn eigen wereld was of iets. Moeilijk om dat goed te vertellen.

Ik was stiekem al een beetje verliefd maar dat wordt steeds meer eigenlijk. Daarom heb ik getwijfeld om haar misschien verkering te vragen. Nu denk ik toch dat ik dat wel wil doen. Alleen op een speciale manier. Omdat ze de date zo leuk had geregeld en alles.

Ik dacht dus misschien is het leuk om een striptease voor haar te doen. Als verrassing. Het is mijn eerste keer dan *tips zijn dan welkom* ik wil haar dan verkering vragen. Even kijken hoe ik dat precies doe maar ja..

Is het een goed en leuk idee of niet?
Anders verzin ik wel wat anders of hebben jullie betere dingen?
Ik hoor het erg graag!

Alvast bedankt xx

Groetjes Dikkekuslisax

36 reacties

Hey,

Bedankt voor jullie lieve reacties! ? Ze vond het zeker hartstikke leuk en het ging best goed. Ik had dit nooit verwacht.

*Deel 2 komt zsm*
(Ik ben nu namelijk op vakantie)

X Dikkekuslisax
Hi Dikkekuslisax,

het klinkt wel alsof jullie het leuk hebben gehad. Ben benieuwd hoe het afloopt :)

Volgens mij steeg de temperatuur in de kamer door jouw striptease zo hard, dat jij en je vriendinnetje niet anders konden dan nog meer kleren uit te trekken of niet? :P

Leuk om te lezen dat jullie het goed met elkaar kunnen vinden......

Fijne vakantie 🆒

Groetjes,
M&M’s
Hey M&M's,

Het was heel erg leuk ja ❤️.
Haha het werd wel warm ja, ik krijg het warm door de striptease en door haar ?. Zij ook door mij enz. Er is meer uit gegaan dat verklap ik alvast ??.

Bedankt voor je lieve reactie xx
Thx ja ik ben nu 2 weken op vakantie ?. Jij ook fijne vakantie!

xx Dikkekuslisax
Hi Dikkekuslisax,

zolang je je hoofd maar cool houdt, nou ja, weet je wat, gewoon lekker laten gaan en een beetje op hol slaan kan ook geen kwaad :P

Veel plezier daar, where ever you are 🆒

Er gebeurt van alles in mijn vakantie met Jur en Luca (als je je verveelt kun je het in een topic lezen), maar je kunt natuurlijk ook gwn lekker op het strand gaan liggen ofzo :D

Ik weet niet of ik het nog 2 weken volhoudt tot het 2e deel…

Groetjes,
M&M’s
Hey M&M's,

Haha ja klopt dat komt wel goed hoor. Thank you! Is super leuk en gezellig. Ik ben in Duitsland.
Ow oké ja ik ga dat wel even lezen. Ik chil nu toch een beetje ❤️ haha deel 2 ga ik typen ?komt goed!

Xx Dikkekuslisax
Deel 2????
wanneer komt deel 2?
Heey ?,

Ik ga deel 2 nu sturen! Veel plezier met lezen! Sorry voor het wachten ❤️

Xxx Dikkekuslisax
Hoe ging de striptease bij mijn beste vriendin?!
Deel 2!!!:

Veel plezier met lezen x

We hadden allebei alleen nog een lingerie setje aan. Op dat moment wilde zij dat ik mijn bh uit ging doen. Dat deed ik natuurlijk voor haar. Ze ging met haar handen over mijn blote borsten heen. Toen gaf ze mij een klein duwtje dat ik op het bed belanden. Ze lag toen dus boven op mij. Ik dacht echt wow ? ik wist effe niet wat ik moest doen of denken ☺️. Ze ging gewoon mijn borsten kussen. En ik deed haar bh uit dan kon ik ook aan haar borsten zitten hihi. Na wat draaien lag ik half op haar toen ging ik haar borsten strelen en kussen. Dat was echt heel fijn vond ik ?. Opeens ging ze zitten en deed ze haar slip uit. Ze zij: jij ook schat! Toen deed ik dat en we waren allebei dus naakt. Op bed half op elkaar weer. Voelde erg bloot (logisch we waren naakt) en was fijn. We hebben elkaar toen veel kusjes gegeven. Op de buik, nek, mond, en de billen ?❤️.
Ze ging ook bij mijn vagina kusjes geven. Zo spannend toen op dat moment ?☺️❤️. Ze ging wat met haar vinger/vingers wrijven. En toen maar ik heb. Niet echt gezien want lag zo dat ik niks zag. Het voelde gek als een massage. Toen na een tijdje begon ze mij weer te zoenen.

Op gegeven moment was dat klaar en gingen we nog even lekker liggen en een filmpje kijken. Tijdens het Filmpje hebben we nog wel veel kusjes aan elkaar gegeven.

Na de film omgekleed en waren we moe en gingen we slapen. ?

Dit was deel 2 ??

De volgende ochtend nog een dikke knuffel en kus gegeven en toen ging ze weer naar huis.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. ❤️ Als je nog een vraag hebt of iets, zeg het maar ?

Fijne avond! XxX
Dikkekuslisax
Hey dikkekuslisax,
Volgens mij is het echt suuuuuuper goed gegaan.

Het lijkt me leuk om ons op de hoogte te houden (als je dat zelf ook leuk vind).

Groetjes je weet

Reageer