Striptease doen voor een vriendin van mij


  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy,

Ik heb laatst een date gehad met een van mijn beste vriendinnen.
(Lees mijn andere topic voor meer info)

Op de date hebben we het super leuk gehad. We gingen op een later moment zoenen en hebben elkaar zelfs in lingerie gezien. Ik zweefde gewoon tijdens en na het zoenen.
Of ik in mijn eigen wereld was of iets. Moeilijk om dat goed te vertellen.

Ik was stiekem al een beetje verliefd maar dat wordt steeds meer eigenlijk. Daarom heb ik getwijfeld om haar misschien verkering te vragen. Nu denk ik toch dat ik dat wel wil doen. Alleen op een speciale manier. Omdat ze de date zo leuk had geregeld en alles.

Ik dacht dus misschien is het leuk om een striptease voor haar te doen. Als verrassing. Het is mijn eerste keer dan *tips zijn dan welkom* ik wil haar dan verkering vragen. Even kijken hoe ik dat precies doe maar ja..

Is het een goed en leuk idee of niet?
Anders verzin ik wel wat anders of hebben jullie betere dingen?
Ik hoor het erg graag!

Alvast bedankt xx

Groetjes Dikkekuslisax

36 reacties

Hi Dikkekuslisax,

dat lijkt me wel een leuk idee. Kun je lekker een showtje doen en haar helemaal “gek” maken. Ik zou niet gelijk helemaal bloot gaan, maar misschien was je dat ook niet van plan.

Gewoon mooi ondergoed aandoen en dan eerst wel gwn leuke kleren erover aan. Beetje sexy mag, maar hoeft niet, zolang je leuk ondergoed aan hebt.

Wil je haar ook een beetje uitkleden als je zelf stript? Dat zij dan ook haar bloesje ofzo uit moet doen of dat jij dat bij haar uit trekt?

Als ze echt lekker enthousiast reageert, kun je misschien wel zover gaan dat jullie op het eind jullie bh uit doen of is dat gek om zo ver te gaan. Jullie hebben elkaar toch al in ondergoed gezien? Nou ja, moet je maar zien. Ik heb daar niet echt verstand van voor meisjes.

Je kunt haar ook kusjes geven tijdens het strippen, beetje teasen.

Ik heb nog wel een ideetje, maar misschien is dat meer grappig voor gay jongens. Een tijdje terug had onze (pleeg)broer zijn vriendje soort van officieel gevraagd voor samen te wonen en toen hadden we een feestje.

Twin en ik hadden ook iets bedacht. Een soort dansje met een grapje erin.

We hadden muziek van Marcus & Martinus (ft. Silentó) (ook een tweeling en ook M&M’s haha) en dat liedje heet “Like It Like It”

https://www.youtube.com/watch?v=eUZ5VSMLyVs

We hadden de tekst een klein beetje aangepast. Overal waar “girl” gezongen wordt, zongen wij “boy” en als grapje hadden we nog iets aangepast.

Dat was best wel een gay grapje en mama was er niet zo blij mee dat we dat zo hadden gedaan, maar later kon ze er gelukkig wel om lachen.

We hadden het eerste couplet gwn “I like it, like it” 😉 gezongen, maar vanaf de chorus hadden we de tekst veranderd in “I like to lick it” 😛 (je weet wel “ik wil er aan likken) en die gay vrienden vonden het prachtig en gingen mee dansen met ons.

En toen gingen we beetje extra sexy bewegingen erbij maken en halverwege het liedje hadden we ons t-shirt ook nog uit getrokken en mijn twin en ik hadden op onze rug “I like” en op onze buik “to lick it” geschreven met een pijl naar beneden….. 😛 oeps

Dat vond mama eerst een beetje te ver gaan voor onze leeftijd, maar onze (pleeg)broer vond het prachtig en iedereen, dus ja, toen vond mama het niet zo erg meer, als we het maar nooit bij iemand anders op een feestje zouden doen 🆒

We draaiden in het dansje dan steeds om of mijn twin stond met zijn rug en ik met mijn buik naar voren. Het was echt supergrappig, maar ik weet niet of het wat voor jouw striptease is.

Bij ons was in een zaaltje met veel gay en ook wel “gewone” vrienden, die wel weten hoe je een feestje moet vieren.

Jij kunt misschien “wil je met me” ofzo op je buik schrijven ofzo.
Of klinkt dat erg stom?

Ik weet niet precies hoe je dat allemaal het beste kunt doen.

Ik hoor wel wat je er van vindt en welke leukere en betere ideeën anderen nog hebben :)

PS ik had je wel een filmpje willen sturen van ons, maar ja dat mag natuurlijk niet ivm anonimiteit.

Groetjes,
M&M’s
Hey M&M's,

Als ik een striptease ga doen, doe ik zeker leuke lingerie aan.
Misschien kan ik haar ook een beetje uitkleden even kijken hoe het gaat dan. Ik wil wel mijn bh uit doen voor haar, kijken of zij dat ook wilt. Lijkt me wel leuk, heb haar borsten nog nooit gezien. Zij die van mij ook nog nooit. Ik heb haar alleen in lingerie en bikini gezien. Ze heeft echt wel super mooie en grote borsten ? Natuurlijk geef ik haar kusjes. Overal waar ze wilt.
Ze houd heel veel van kusjes.

Leuk verhaal hoor van dat feestje ☺️? Grappig idee om op je buik enz te schrijven ☺️ Hoe heb je dat precies gedaan dan?
Misschien ook wel leuk als ik het doe.. Moet even kijken hoe dat werkt dan.

Jammer dat ik het filmpje niet mag zien maar ja, Daar kunnen we gewoon niks aan doen.

Bedankt voor je berichtje ♥️

Ik ben hoop dat ook andere nog advies hebben. Miss wat tips en tricks?!
Laat het weten alsjeblieft ? (het wordt mijn eerste striptease dan)

xx Dikkekuslisax
Hi Dikkekuslisax,

Wow, lijkt me wel spannend voor je. Ga je het zelf ook filmen?

Niet om aan ons te laten zien natuurlijk, maar gwn voor jezelf en voor haar. Dat je dan van tevoren zegt “Ik wil iets leuks voor je doen en dat wil ik graag filmen. Vind je dat goed? Je begrijpt strakjes vanzelf wel waarom enzo”

Dan kun je je telefoon ff ergens neerzetten dat alles gefilmd wordt. Zelf filmen lukt niet tijdens striptease denk ik en haar laten filmen kan wel, maar dan zie je alleen jou en niet haar op het filmpje.

Wij hadden ons jongere broertje het op onze rug en buik laten schrijven. We hadden het wel bij elkaar kunnen doen, maar hij was er toch bij toen we ons om gingen kleden.

Alleen dachten we dat we hem een wateroplosbare stift hadden gegeven en die kun je met een vochtig doekje zo er weer af poetsen. Maar, hij had het met een watervaste stift gedaan, dus afpoetsen ging niet zo makkelijk :(

Bij jezelf op je buik of rug schrijven gaat niet zo gemakkelijk. Op zijn kop op je buik lukt nog wel, maar dan kan die ander het niet goed lezen.
Ik weet niet hoe handig je bent in spiegelbeeld schrijven?

Misschien kun je een paar stickertjes gebruiken en die ergens op plakken?

Als je je bh toch uit wilt doen, misschien één stickertje met “wil je” op je linkerborst en ééntje met “met me” op je andere borst? Ik weet niet of dat erg hard plakt. Als het niet zo hard plakt kun je ze misschien over je tepels plakken, maar het moet geen zeer doen natuurlijk. Dan kun je op het laatst vragen of zij de stickertjes eraf haalt ofzo.

Oh ja, onze zus heeft wel eens van die plak bh’s voor als ze een jurkje met een diep decolleté of een blote rug aan heeft en daar zitten behalve die plak bh dingetjes ook een soort rondjes plakkertjes bij die ze dan op haar tepels plakt. Dan schuurt de stof van het jurkje niet gelijk over haar tepels en dan zie je ook niet gelijk dat ze harde tepels heeft ofzo.

Misschien heb je ook van die plak bh’s? Dan kun je die stickertjes gebruiken om het op te schrijven. Die plakken vast niet zo hard dat het pijn doet als je die eraf haalt.

Of misschien heb je iets van make-up waar je mee kunt schrijven? Lippenstift of kweenie wat je allemaal hebt, oogpotlood ofzo en dat er makkelijk af gaat?

Of je moet een mal maken. Deden wij vroegen ook op de peuterspeelzaal. Dan knipte de juf de letters uit of een kerstboompje en dan mochten wij met spuitbussneeuw op het raam van de klas spuiten. Dan kun je eerst de letters met stift op een kartonnetje schrijven en dan uitknippen of met een mesje uitsnijden en dan met lippenstift of spuitsneeuw op je borsten spuiten.

Ik weet niet of die sneeuw erg hard plakt, maar anders moeten jullie het er maar onder de douche afpoetsen :P

Je moet die mal wel goed tegen je borsten aanduwen voordat je gaat spuiten, want anders worden de letters niet duidelijk. Je hebt toch ook spuitbussen haarverf voor carnaval ofzo? Gaat dat er makkelijk af?

Nou ja, kijk maar ff.

Moet je zelf maar even van tevoren proberen.

Misschien is het wel extra spannend als je je bh uitdoet dat ze je tepels nog niet gelijk ziet, idk.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt en dat er nog veel andere reacties komen met leuke tips.

Ik vind het nu al spannend voor jou. Ze gaat het vast wel leuk vinden.

Groetjes 🙂,
M&M’s
Hey M&M's,

Ik weet niet of ik het ga filmen misschien wel leuk idee ja.
Ik heb een camera setje dat je van die lenzen op je telefoon kan vast maken waardoor je wijd en groot beeld hebt. Misschien is dat ook een leuk idee? Met een stift op mijn buik of borsten kan maar zo'n plak bij lijkt mij toch wel beter. Op dit moment heb ik die niet maar koop ik wel even dan. Schrijf ik het gewoon op die plakkertjes. Met nep sneeuw of een carnaval spuitbus wordt een troep denk ik, maar wel grappig haha. (Ik kan het proberen natuurlijk) ?? Ik zorg wel dat mijn tepels nog niet zichtbaar zijn als ik mijn bh uit doe.
Is wel sexy voor haar denk ik.

Ja ik ben super benieuwd of ze het leuk gaat vinden. Nu nog kijken hoe ik die striptease geef en wat ik precies doe. Outfit en datum komt daarna.

xx Dikkekuslisax
Hi Dikkekuslisax,

Haha, ja ik roep altijd gelijk honderd dingen en de meeste kun je wel weer vergeten, maar soms brengt het je misschien op een idee, dus daarom laat ik al die “onzinnige” dingen ook maar staan :D

Filmen met een wide lens lijkt me wel handig om alles erop te krijgen. Wel moeten jullie het er wel over eens zijn al jij/jullie die beelden willen bewaren, maar op zich leek het me wel leuk om het te filmen. Bewaren is weer een ander verhaal. FF goed afspreken.

Plakkertjes lijkt me ook het beste, maar ik ging in gedachten terug naar de peuterspeelzaal haha, good memories, lekker prutsen, plakken en knippen en kliederen :P

Outfit kun je nog ff over nadenken.

Wil iets van muziek aanzetten of gwn alleen striptease?

Andere ideeën van andere forumgebruikers zijn altijd welkom. Misschien, nou ja, waarschijnlijk hebben jullie veel betere, leukere tips dan ik kan verzinnen.

Laat het weten ajb. Jullie lezen het topic allemaal wel, dus pak ook je kans en post je idee.

Ik lees jouw update wel als het zover is :)

Groetjes,
M&M’s
Hey M&M's,

Ideeën en dingen die je zegt zijn altijd handig en leuk om te lezen.
Over de outfit moet ik nog even denken. Ik wil zeker een spannend muziekje. Dat helpt wel mee.

Als er nog andere mensen zijn met ideeën of tips laat het maar weten alsjeblieft ?

xx Dikkekuslisax
Hi Dikkekuslisax,

heb je al een idee voor een soort liedje en wil je dan lapdance doen, dus dat zij op een stoel zit en jij dan je showtje doet. Beetje zoals je vaak bij vrijgezellenfeestjes ziet. Dus, beetje teasen en op haar schoot zitten en dan weer verder gaan of heb je nog geen idee?

Groetjes,
M&M's
Hey M&M's,

Ik weet nog geen leuk spannend liedje. Ik wil het wel op die manier gaan doen ja. Effe wat filmpjes zoeken, dan kan ik miss wat van leren.

xx Dikkekuslisax
Hi Dikkekuslisax,

het wordt vast heel mooi. Je doet moeite voor haar en dat vindt ze vast leuk.

Ff yt zoeken en dan beetje oefenen. Komt vast wel goed.

Succes alvast. Als ik nog een idee heb, post ik het wel.

Hopelijk doen anderen die dit topic volgen dat ook :)

Groetjes,
M&M's
Hey M&M's,

Ja ik hoop dat ze het leuk vindt.
Ik ga wat oefenen kijken of het lukt haha. Dankje gaat hopelijk wel goed komen. Ik laat je wel meer weten als ik de datum weet.

xx Dikkekuslisax
Hey heeft iemand nog een leuk idee of ervaring/tips? Ik hoor het graag. Alles is welkom xx Dikkekuslisax
Heyy, ik ben zelf een jongen maar ik denk dat pop/house wel leuk is I Guess, sorry ik heb zelf nog nooit relatie gehad? (GAAT WEL BINENKORT GEBEUREN WSS YAYYYY!!) En ik denk gwn je lievelings kleur bh aan doen ?!

Veel suc9999

-hoihoiikbenhoidoei
Hey bedankt voor je reactie!
Ik ga wel even kijken voor de muziek. Lievelings kleur ga ik van haar doen. Komt goed x

x Dikkekuslisax
Hey ik ben zelf een jonge dus weet er niet heel veel van maat ik zou je mooiste ondergoed aan doen en ja kan altijd nog voor de spiegel oefenen en dan dingen uit proberen ik wens je veel succes

Groetjes jboy2004
Hee Lisa eerst dacht ik dat een lapdance misschien een beetje zou kunnen afschrikken maar als jij denkt dat zij dat leuk vin moet je het zeker doen! Jij ket haar immers het best!❤️ Ik zou haar soort blinddoeken ofzo hoe noem je dat? Haha ik bedoel gewoon op een stoel zetten en zachtjes aan haaar zitten dat ze een beetje opgewonden raakt en dan kimt het denk ik wel goed ik heb ook nog 2 liedjes die misschien leuk zijn om te gebruiken : singularity en a house of car volgensmij ik zou wel een soort playlist maken met muziek want als hij ineens afgelopen is is het een beetje akward xx amelie veel plezier en succes!?❤️
Lonely van Demi Lovato is wel een goede.

Zonder muziek is Do Some Real van Mono Massive wel leuk!

Veel succes
Hey jboy2004,
Dat ga ik zeker doen.
Ik ga wel even oefenen kijken of ik het kan ??. x Dikkekuslisax
Hey Amelie,
Ik hoop dat ze het leuk gaat vinden. Denk het wel hoor.
Snap wel wat je bedoeld ja.
Bedankt voor de liedjes! ik ga wel even een playlist maken met de liedjes die ik tot nu toe heb.
Ja het moet niet ineens stoppen ?. dankjewel ik laat weten hoe het gegaan is xx Dikkekuslisax
Hey Ourlastfallenangel,
Bedankt voor de liedjes!
Ik ga ze opslaan in de playlist.
x Dikkekuslisax
Hey nu is het een maand later en nu is de vraag hoe ze het vond
Nou dat is heel goed gegaan, ik wilde het eigenlijk ook vertellen op mijn eerdere topic. Maar ik laat vanavond hier ook wel even weten hoe het precies is gegaan ??❤️
Mijn andere topic heet: zoenen met beste vriendin. Daar staat het meeste over mijn verhaal. Van ik een mijn beste vriendin ?
Heyy,

Hoe ging de striptease bij mijn beste vriendin?! (Redelijk kort samengevat)

Veel plezier met lezen!

Ze heeft die avond bij mij gegeten en wist niet wat we gingen doen. Ik zij dat we in de avond een filmpje boven gingen kijken. We liepen naar boven en ze deed de deur open. Ze zag de stoel staan en ik zij daar mag je op zitten lieverd ?. Toen dacht ze al huh wat gaan we doen. Ik zij: ga maar lekker zitten ik kom zo, haal even wat drinken 'ben zo terug'. (Ik ging natuurlijk ook even snel omkleden) Toen ik mijn iets te sexy, setje aan had ging ik de kamer in. Ze keek mij aan en zij: omg babe wtf ? sexyy! Wat gaan we doen?? Ik zij nou mop wacht maar.. snel mijn telefoon en bluetooth speaker aan, met leuke ontspannende muziek. Ze keek zo van wat gebeurt hier nou ?. Ik ging haar eerst even een kus geven en een beetje strelen ?. Daarna ging ik mijn shirtje langzaam uit trekken en om haar heen lopen (beetje dansend) Ik deed later ook langzaam mijn korte broekje omlaag. (Recht voor haar) Toen ik mijn lingerie aan had ging ik haar een tongzoen geven. Ze begon terug te zoenen en aan mijn buik en borsten te zitten. Dat vond ik wel sexy ☺️, dus ik ging kort daarna met mijn billen ? naar haar toe op schoot zitten. Ik had een erg sexy setje aan waar je mijn billen (borsten ook) goed zag. Dus ze ging mij over mijn billen strelen. Dat was echt fijn. Ik ben toen weer om haar heen gelopen en heb gevraagd of ze wilde staan. Dat deed ze, ik trok haar crop top uit en toen streelde ik over haar beha. Ik ging toen proberen sexy te dansen en dat ging redelijk goed. Ze trok zelf haar broekje uit. Dat zag er echt sexy uit, dus ik dacht dan geef ik haar lekker wat kusjes in haar nek, op haar buik en benen. We hadden toen beide een lingerie setje aan, verder niks meer......



Deel 2 type ik morgen ??

*Sorry als het wat moeilijk te lezen is zo aan elkaar* ?

Ik zie jullie reacties graag ❤️

Bedankt voor het lezen
xx Dikkekuslisax
Het dikkekuslisax

Ik heb nog niet gereageerd maar volgens mij is het hartstikke goed gegaan.
Super!!!!

Groetjes Je Weet
Ahwww vgm vind ze t hartstikke leuk !! ❤️

Reageer