Skip to main content
Vraag

string dragen als jongen

• December 2, 2025
  • 7 reacties
  • 484 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo,  ik ben een veertien jarige jongen. Ongeveer een half jaar geleden heb ik voor het eerst een string gepakt uit de kast van mijn zus. Deze heb ik toen even gepast, maar hij zat helemaal niet fijn bij mijn piemel. Een tijdje later heb ik het opnieuw geprobeerd, maar nu  heb ik hem voor 1 uurtje gedragen. Op het begin kreeg ik steeds een stijve als ik hem droeg, dat ging gelukkig snel voorbij.  Ik heb toen ongeveer 5x voor een uurtje een string aan gehad en ben er toen mee gestopt. Vorige week zag ik dat mijn zus een mooie  Calvin klein string had . deze draag ik nu naar het sporten en als ik niet op school ben. Is dit normaal of moet ik hier mee stoppen? Ik hoor graag jullie meningen 

7 reacties

Forum|alt.badge.img+2

Ik doe het zelf ook aleen me piemel valt er elke keer uit dus ik doe nu nogsteets die string maar ik heb Oook haar speeltjes gevonden die gebruik ik dan ook

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • December 3, 2025

Dat jij graag strings draagt moet je zelf weten.  Maar ik zou het niet fijn vinden als mijn broertje mijn ondergoed droeg.  Kun je niet ergens een goedkope string voor jezelf kopen?

Merkt je zus het niet dat je haar string hebt gedragen? Na het sporten zit er toch zweet aan. 

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • December 3, 2025

Eh nee, waarom doe je dat?

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • December 3, 2025

Hey, je kunt ook een string kopen voor jongens en dan gaat dat gewoon prima. Past prima en is echt niet zo spannend als het misschien lijkt 😉

Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • December 3, 2025

--onnodige quote verwijderd--

@Probleempjes2010 Wat voor speeltjes?

Forum|alt.badge.img+2

Anaal speeltjes 

maar heb jij het probleem niet dat je je piemel er uit hangt of wat doe je dan 

• December 6, 2025

@Anoniempje12890  niet heel netjes dat je een (schone) string van je zus aan trekt. Koop er zelf een voor een jongen of meisje. M’n moeder heeft afgelopen zomer er zelf een gemaakt voor mn broertje en mij. Waarom weet ik niet volgens mij had ze een rare bui🙈