String

  • 11 October 2017
  • 14 reacties
  • 2721 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil heel graag een string kopen en dragen (ik ben nu 14), maar ik durf dat niet omdat ik denk dat mensen het raar gaan vinden... moet ik het toch gwn kopen of niet?

14 reacties

als je daar bang voor bent kun je ze ook online kopen is dan misschien een beteren oplossing en 14 jaar is een goede leeftijd
Hey ANONIEMPJE_PRIVE
De belangrijkste vraag is voor jezelf: Vind je jezelf mooi uitkomen in een string? JA? !!!
Dan moet je je bedenken dat je er ongelofelijk sexy uitziet, je billen zijn bloot en je hebt een waanzinnig klein driehoekje wat je edele delen nog beschermt! Je trekt dan de aandacht en je zend een signaal uit dat je bekeken wilt worden.
Als je niet verlegen raakt door de reacties in het openbaar, en als je ook een weerwoord hebt op evt. commentaar, niet verlegen wordt of dichtklapt, dan kan je het doen. Ik vin het best stoer als jij het zou doen.
Je kan eens proberen eentje te kopen en die te dragen als je gym hebt. Kan je voorzichtig eens kijken wat je vriendinnen ervan zeggen als ze het zien. Ooh ja, je kan het voor je ouders nog n tijdje geheim houden? En zelf wassen als t nodig is.
Groetjes.
Hoi!

Als je het zelf mooi vindt, moet je het zeker kopen. Er zijn veel voordelen, bv. je ziet die lijnen van je onderbroek niet als je een legging draagt.
Blijkbaar is een string dragen ook als een soort van “geheimpje”. Als je je moet omkleden voor gym, ziet iedereen het, maar voor de rest kun je het voor jezelf houden :)

Groetjes
x
Nouja, het lijkt mij vrij lastig om iets raar te vinden als het niet zichtbaar is.
Als je het dus wilt, dan kun je het kopen.
Ik vind een string juist super (!!) geil en sexy bij meiden!!! En als je het zelf mooi vind, niemand die je ziet, alleen met wie je een keer misschien gaat neuken! V
Dankjulliewel voor de reacties?
Hoiiii, ja, ik weet en zie dat dit topic al wat ouder is, maar kwam 't via de zoekfunctie toch nog tegen.

Zelf draag ik (meestal) strings, en had de eerste sinds ik net 13 was... mn moeder weet ervan, en vond 't zelf ook wel goed. Vind 't zelf mooier/beter staan, onder leggings en strakkere broeken.

Meest van mn vriendinnen dragen het ook, maar 1 vriendin (die ook 14 is, net als ik nu) zou wel willen maar mag t niet van haar moeder. Haar moeder zegt dat t er "hoerig" uitziet..... en meer iets voor volwassenen is, maar 't is toch meer voor jezelf?
Reputatie 3
Badge +8
Volgens mij draagt tegenwoordig bijna ieder meisje vanaf in ieder geval 2de/3de klas strings. Ik zie het als een normaal stuk ondergoed, want dat is het ook. Die moeder van je vriendin is een beetje blijven hangen in haar eigen tijd, maar dat is haar goed recht. Tegenwoordig lopen al die meisjes ook rond met skinny jeans. Ziet die moeder dat ook als 'hoerig'? Bovendien zie je een string bijna 100% van de tijd niet. Juist strings zijn in die broeken een betere oplossing. Het is ook iets voor jezelf, maarja moeders zijn moeders.
hoi Daan.. ja, zols ik al zei dragen meeste vriendinnen (en wat ik zie in kleedkamer bij gym en bij 't volleybal team) ook de meeste string... niet allemaal, maar meeste meisjes wel.

Ik denk dat haar moeder wat ouderwetser is dan de meeste.... ze zijn bij haar thuis jehova's getuigen, ik weet niet of dat nog iets uitmaakt.

mij maakt 't verder niet uit, en ik weet niet of mn vriendin het ook echt ECHT zou willen... maar ze mag 't net van haar moeder, dujs gebeurt 't niet.
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Ik weet niet of dat bij deze kwestie invloed heeft, maar over het algemeen zeker wel. Jehova's hebben zich aan veel regels te houden en zijn beperkter in vrijheid, maar zoals gezegd lijkt het mij sterk dat dit ook een regel is.
ik weet 't ook niet zeker allemaal, maar denk wel dat 't daar iets mee te maken heeft.
Ik draag zelf niet veel make-up, niet overdreven, maar die vriendin mag ook helemaal geen make-up dragen..
Overigens mag ik ook geen string van mijn moeder.
Mijn vriendinnen hebben ze ook niet.
Op school tijdens gym in de kleedkamer zie ik maar enkele.
Wel bij volleybal in kleedkamer
Gewoon online bestellen x
hey,

gewoon schijt hebben aan de mensenmenig. Als jij een string wilt dragen doe je dat. Niemand is er om te bepalen dat jij dat niet mag doen.

ik ben nu 13 ( bijna 14 ) jaar en draag soms ook strings. gewoon omdat het lekker zit en omdat als ik een jurkje of iets in die richting aan heb je me onderbroek niet ziet.

als je het spannend vind om in de winkel te kopen kan je het altijd online bestellen.

Reageer