Skip to main content
Vraag

Strapon: iemand ervaring mee?

• March 16, 2025
  • 24 reacties
  • 2214 Bekeken

Diana
Forum|alt.badge.img+13

Mijn vriendje vindt het heel fijn als ik aan zijn anus zit tijdens de seks.  Likken en vingeren bezorgen hem bijzonder intense orgasmes.  Gisteren hadden we het over neuken met een strapon. Ik hem, dus. We vroegen ons af hoe dat zou zijn.  Heeft iemand daar ervaring mee, zowel als gever als ontvanger? Zowel jongens als meisjes?  
Ik vind anaal ook leuk maar voor een jongen moet dat toch nog anders zijn door de prostaatsimulatie.  Of dat nu gebeurt met een echte piemel of met een strapon.  Wie heeft ervaring?

Zijn er nog leden die dat zouden willen proberen?

En vooral: hoe zorg je ervoor dat je jezelf niet het bed uit giert van het lachen als je als meisje met een piemel komt aanzetten?

24 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 17, 2025

Hey

dat klint best wel intens komt dan ook meer klaar dan maar wat vind zelf lekkerst dan 

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 17, 2025

Salute, Ik heb een klein beetje ervaring met strapon sex (als ontvanger) en het voelt wel goed. Als je het doet hou dan alsjeblieft rekening met het feit dat je Glijmiddel op waterbasis gebruikt op de strapon want silicone basis werkt niet lekker.
Ik hoop dat ik je hiermee een beetje heb kunnen helpen.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • March 17, 2025

@Jane Doe tm  dank voor de tip.  Was dat met een meisje, dat je ontving en was het anaal?

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 17, 2025

@Diana yep, Heb er wel door geleerd dat je er voorzichtig mee moet zijn want als het te ruig gaat dan voel je het de dagen erna nogsteeds wat je niet wilt.

UwUh44tmez3lf
Forum|alt.badge.img+1

wrm wil iedereen zulke scary dingen doen tegenwoordig???

No offens maar

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 17, 2025

@UwUh44tmez3lf Ik kan zien waarom mensen Strap on's zien als scary enzo, ben zelf groot fan van een beetje experimenteren enzo dus daarom doe ik het. Zie ook wel in dat het niet voor iedereen is hoor. 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • March 18, 2025

@UwUh44tmez3lf  het is toch niet eng dat je nieuwe dingen probeert en dat je dat doet met iemand van wie je houdt en die je helemaal vertrouwt.  Iedereen moet dat voor zichzelf weten maar voor ons lijkt het fijn om een keertje te proberen om op die manier seks te hebben. Valt het tegen, dan blijft het bij die ene keer.  Maar ik denk dat het speciaal en ook wel heel lekker en geil zal zijn.

UwUh44tmez3lf
Forum|alt.badge.img+1

wat is een strampon of ja wil ik het zef weten waarom zijn jullie alleen maar bezig sex

dat is toch te vroeg???

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • March 18, 2025

@UwUh44tmez3lf dat is een neppiemel die je ombindt en waarmee je iemand anders kunt neuken.

En of we met seks bezig willen zijn, bepalen we zelf wel.

UwUh44tmez3lf
Forum|alt.badge.img+1

ik wil geen ruzie maken maar wrm willen jullie dat zo graag

Fem_
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • March 18, 2025

Hoi ​@UwUh44tmez3lf ,

Je gaat offtopic, wil je bij het onderwerp blijven? 

Dankjewel!

Fem, De Kindertelefoon

UwUh44tmez3lf
Forum|alt.badge.img+1

ja sorry

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • May 14, 2025

Een vriendin heeft het onlangs gedaan met haar vriend en ze was heel enthousiast over de ervaring.  We moeten er zelf ook eens werk van maken.  Het lijkt me héél spanend om zo zelf eens de actieve kant van de penetratie te beleven.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • July 24, 2025

Hi ​@Diana  idk of je het al een keertje hebt gedaan maar ik zelf heb vanalles met mijn vriendje al geprobeerd en dus ook de strapon nu voor de eerste paar keer wij hadden gewoon een simpele strapon van de easy

de eerste x dat we hem uitpakte gingen we samen even kijken hoe die aanmoest en hoe dat eruitzag, toen moesten we natuurlijk wel giechelen en vonden we het opwindend. Die avond hebben we hem gebruikt , mijn vriendje had wel een blinddoek om dus met de first sight seeing van de vriendin met dildo weet ik niet zo veel te zeggen helaas hahhahah 

ik merkte wel dat hij eerst wat nerveus is dus dan is het natuurlijk moeilijker om iets groots als een dildo erin te krijgen, dus ik raad aan eerst te rimmen/likken en te vingeren en daarna met glijmiddel het er langzaam in te glijden en checken met je vriendje wanneer het te ver is of het er helemaal inkan etc 

voor mij hielp het om gewoon te doen wat mij zelf fijn leek en mijn vriendje geniet het meest als hij op zijn buik ligt met een kussentje onder zijn heupen en dat is ook best goed uit te houden (missionary of zijkant vond ik nogal moeilijk gaan) dus dat als beginners standje is denk ik het beste 

mijn vriendje vindt het heel fijn zegt hij alleen hij zou niet alleen van penetratie kunnen klaarkomen maar hij zegt wel dat hij het erg geil vindt en vraagt steeds of ik het weer wil doen dus bij ons was het zeker geslaagd en ik vind het natuurlijk leuk om hem te zien genieten  en dat was voor mij genoeg stimulatie maar als je zelf meer wilt zijn er ook strapons met een inwendige dildo voor de drager of een vibrator!!

hopelijk helpt dit en als je het al hebt gedaan/gaat doen laat dan weten hoe het was!!

greetz

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • July 24, 2025

Hi ​@UwUh44tmez3lf , een strapon of een jongen vingeren/anuslikken is niet zo gek of eng als je denkt hoor, jongens hebben iets genaamd een prostaat wat erg lekker voelt als je die stimuleert! Net zoals dat als meisjes wij het ook lekker kunnen vinden om gepenetreerd/gevingerd te worden tegen onze g-spot en dit voor ons orgasmes kan opleveren ! Het kan ook behoorlijk leuk zijn om dingen samen te ontdekken :D

Ik vind het daarom ook helemaal niet gek om iets bij mijn vriendje anaal te doen als ik weet dat we hier samen van kunnen genieten!

greetz

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • July 25, 2025

@qwq  dank voor het delen van jullie ervaring. We hebben het zelf nog niet gedaan maar ik zie het er deze vakantie wel van komen.  We zoeken wel ergens een plekje waar we zeker niet gestoord kunnen worden want als je moeder binnenkomt terwijl je je vriendje pijpt is dat awkward maar als ze dat doet terwijl je hem met een strapon neukt, besterf je het zeker van gène.  Ik toch - en vriendje ook.

• July 25, 2025

@Diana  ik heb alleen ervaring met echte piemels als gever en ontvanger 

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • July 25, 2025

Hoi, geen ervaring mee. Wel met speeltjes en "tools" enzo. Haha mooie opmerking dat je niet gierend je bed uit rolt. Weet je, de eerste keer vast wel. Hadden wij al met de handboeien 🤭. En als je dat ding hebt dan kun je voor die tijd ook alvast even de grootste lol hebben. Je komt vanzelf wel in de bui om het echie te testen. Omdoen, niet kijken en zo donker mogelijk 😉 ach en dan gaat het de eerste keer fout, so be it.  Veel plezier! 

Groetjes liefs Tartan X 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • July 25, 2025

@Tartan15 seks is toch altijd gepruts en gegiechel, dat komt helemaal goed met ons. En niet te donker of je vindt de weg niet.

Wat voor tools gebruiken jullie dan?

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • July 25, 2025

@Diana ik ben bi en heb ook een vriendje gehad, waarmee ik ervaring met anale sex heb opgedaan. Zorg ervoor dat je echt veel glijmiddel (voor jou op waterbasis) gebruikt. Het kan echt niet te weinig. Zorg dat zijn lichaam lekker ontspannen is. Rim hem en gebruik jouw vingers om hem te openen.

Begin heel rustig en open hem eerst verder voordat je verder gaat. Als hij ontspant (vraag het hem) dan kun je dieper gaan. Doe de eerste keer of keren rustig aan en gebruik dan een niet te grote dildo. Houdt steeds contact met hem over hoe het gaat en voel of zijn lichaam niet verkrampt.

Je kunt de strapon natuurlijk vaker aandoen, ver voordat jullie gaan beginnen, om eraan te wennen.

Ik wens jullie beiden een hele leuke en lekkere ervaring!

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • July 25, 2025

@Ibe14 dank voor de tips.

Maar wat ik eigenlijk wilde weten is:  wat vonden jullie ervan? Was het speciaal lekker voor de ontvanger?  Wie was de actieve partner en wie ontving?  Ik bedoel dat de technische kant geen probleem is maar eerder hoe het voor beiden aanvoelt.

Waarom hebben 2 jongens trouwens een strapon nodig, als je toch the real stuff tussen je benen hebt.

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • July 28, 2025

@Tartan15 seks is toch altijd gepruts en gegiechel, dat komt helemaal goed met ons. En niet te donker of je vindt de weg niet.

Wat voor tools gebruiken jullie dan?

@Diana bitje, boeien en soft flogger.  Erg spannend en leuk. In het eerste begin ook enorm hilarisch en om te begillen maar daarna echt een plusser 😊😍

Groetjes liefs Tartan X 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • July 28, 2025

@Tartan15 : doe je een bitje in je mond?

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • July 30, 2025

mij lijkt het wel interessant om een keer te proberen, moet ik wel eerst iemadn hiervoor vinden 😂