Vraag

Strakke voorhuid.

  • 1 June 2019
  • 7 reacties
  • 544 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een jongen van 12 jaar en heb 2 vraagjes.
1: ik heb een penis van 15 centimeter is dat een normale lengte of is dat klein?
2: Ik heb een strakke voorhuid en het doet pijn met aftrekken, weten jullie wat ik moet doen?

7 reacties

Badge
1. Dat is best groot want ik ben 13 en heb een stijve lul van 13 cm maar er bestaat niet echt goed of slecht

2. Je kan met je ouders naar de huisarts gaan misschien heeft die wat tips en anders kan je je laten besnijden
Groetjea anoniempie
Hey ik zal je zeggen dat je een goeie lengte hebt en boven gemiddeld voor je leeftijd maar dat vind je vast niet erg..😂
En tegen de pijn kan je naar de huisarts denk ik?
Xx
Gwn normale lengte, en ik zou gewoon een besnijdenis nemen doet minder pijn als word gezegd en is ook schoner
Ik ben een jongen van 12 jaar en heb 2 vraagjes.
1: ik heb een penis van 15 centimeter is dat een normale lengte of is dat klein?
2: Ik heb een strakke voorhuid en het doet pijn met aftrekken, weten jullie wat ik moet doen?

Hoi,

1. Voor iemand van 12 is dat groot.
2. Het kan zijn dat het vanzelf losser gaat zitten als je je vaker aftrekt. Zo niet en doet het pijn dan zou ik naar de huisarts gaan.
Trouwens het doen niet echt pijn maar hij wil niet verder maar op het moment ben ik proberen mijn voorhuid op te rekken en dat werkt mijn voorhuid kan al weet een stukje verder dan toen ik dit bericht plaatste. trouwens ook erg bedankt voor het reageren het heeft mij ook weer een stukje verder geholpen.
1 die penis van 15 cm is zeker niet klein, niet als hij dat slap is en niet als ie stijf is. Eerlijk gezegd vindt ik dat wel groot hoor voor iemand van 12.

2 ik denk dat het misschien goed is als je naar de dokter ermee gaat, dit kan namelijk zijn dat hij gwn niet goed zit ofz.
Nog een keline update: Ik ben veel meer gaan aftrekken en elke keer na het toiletteren en douchen even hem oprekken en volgensmij is hij nu volledig of bijna volledig los dus heel erg bedankt voor het reageren en ik zal ook meer gaan antwoorden op andermans vragen zodat ik anderen ook kan helpen.

Reageer