Vraag

Strakke voorhuid

  • 8 May 2019
  • 9 reacties
  • 646 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey
Ik kan me voorhuid over mijn eikel doen als hij slap is maar als hij stijf is zit mijn voorhuid er best strak tegen, hebben jullie tips zodat ik mijn voorhuid mss wel over mijn eikel kan doen als hij stijf is of zodat mijn voorhuid soepeler wordt?
Avast bedankt

9 reacties

Hey

Je zou in dit topic de reactie van MensPersoon eens kunnen bekijken, daar krijg je al goede tips.
Ik weet niet hoe oud je precies bent, maar zolang je nog in de puberteit (ontwikkeling) zit is dat volgens mij best normaal en zal het vanzelf losser komen.
Als je je er zorgen over maakt, of er na de pubrteit nog niets mee is veranderd zou je eens naar de huisarts kunnen gaan, die je misschien wel tips kan geven.

Groetjes
Lot
Hey
Bedankt voor je bericht !
Ik ben 14 jaar (van dit jaar)
Maar mijn voorhuid is aan de onderkant wat bruiner en van helemaal beneden van mijn voorhuid naar boven (het gaat van breed naar small) is het dunner , ik zat te denken dat het mss een beetje gescheurd is ofzo. Ik weet niet of dit uitmaakt en heb er zelf geen last van , ik vind er ook niets van terug op het internet . Heb jij mss al eens iets terug gevonden over dit?
Bedankt voor je hulp
Groeten
AnoniemQ
Ey, is niet erg, gewoon elke keer dat je gaat douchen (1 keer per 2 dagen ofzo) gewoon je voorhoud steeds verder naar onder trekken terwijl je warm water erover pleurd
Ik ben zelf bijna besneden gweest, maar begon net me rukken en t deed toen pijn met een stijve, heb ooit in de douche stukje voor stukje mn vel naar achter laten gaan en daarna was die helemaal los en hoefde ik niet eit meer besneden te worden, het deed een weekje pijn maar na 3 maanden kon k gwn zonder pijn rukken met een stijve
Hey Theo2704
Zat je voorhuid ook strak tegen je penis aan ?
Hallo.

ik ben vorig jaar geopereerd want bij mij ging het niet goed naar achteren en toen ze het hadden opengemaakt bij de achterkant hebben ze ook nog het toompje eraf gesneden want er was nog steeds niet genoeg ruimte. Ik was toen 13 btw

de operatie is niet heftig hoor. Doet niet zoveel pijn duurt een paar weken voordat het geheeld is

Suc6
gr
Hey Anoniempje350
Hoe kwam je dan tot de conclusie om het tegen je ouders te vertellen en hoe heb je het tegen je ouders vertelt ?
Groetjes
Hey anoniemq

bij mij deed het zeer als ik te ver naar achter trok maar ik heb niet verteld dat ik het ook vervelend vond tijdens het mastruberen. Ik heb het gwn gezegd ik vond het makkelijker tegen mijn ouders zeggen dan tegen mijn opa en oma. Ik heb gelukkig een goede band met mijn moeder dus ik kon het gemakkelijk vertelen. Maar toen ik er eerst last van had was ik al iets jonger. Ik zou het gewoon vertellen. Als je er later last van krijgt is het niet leuk🙁


Het was bij mij ook erg rood want ik kon het niet goed schoonmaken. Dus ik ging naar de dokter die mij 10000 zalfjes heeft gegeven. Toen naar het ziekenhuis en die dokter zag het binnen 5 seconden en ik werd een paar weken later geopereerd. Wel kut dat mn opa 2 dagen later onverwachts overleed waardoor ik te veel ging lopen en fietsen wat niet mocht en nu doet het ook nog een beetje zeer omdat het niet goed is geheeld. Maar heb er niet veel last van. Alleen als ik aan de hecting zit.


De operatie deed niet zeer. Ze geven zon prik in je penis (klinkt vreselijk maar dat doen ze onder narcose) daarna doet het nog een klein beetje zeer maar niet veel. Doe wel rustig aan!!!! Als je deze operatie ook krijgt. Zeker niet gaan zwemmen want dan kan je een infectie krijgen en dat is nog minder leuk!!!!


ik zou het gewoon tegen je moeder of vader (waar jij je het fijnst bij voelt) zeggen. Tegen niemand anders zeggen en ook niet tegen vrienden want dan kunnen ze je er alleen maar mee plagen en dat is niet leuk.

Veel succes

groetjes anoniempje
Hey
Ik heb er niet echt pijn aan , behalve als ik in de douche masturbeer is mijn eikel wel wat rood maar mss komt dat door het warme water , ik probeer nu steeds in de douche mijn voorhuid steeds iets meer naar achteren te doen, hopelijk gaat dit lukken .
Grtjes

Reageer