Beantwoord

Strakke vagina

  • 3 February 2020
  • 8 reacties
  • 4244 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo ik ga niet geheimzinnig ofzo doen dus bij deze is mijn naam Lotte.

Ik ben 15 jaar en masturbeer dus ook (daar geniet ik echt zo van).

Alleen is er 1 probleem, mijn vagina is heel strak. Ik stimuleer nu eigenlijk alleen maar mn clit om mn orgasme te krijgen, maar eigenlijk wil ik ook in mn vagina kunnen maar dit lukt me niet. 
Heeft er iemand tips voor mij, of zou ik gewoon een beetje door moeten drukken om er in te komen?

Xx Lotte.

icon

Beste antwoord door Anonymous 4 February 2020, 15:07

Bekijk origineel

8 reacties

hi lotte ik ben zelf een jongen maar je zou kunnen proberen glijmiddel te gebruiken of olie of vaseline of zo iets

Hoi lotte  hoe vaak vinger jij met jou zelf   ik wou jou wat meer vragen 

Hey Lotte

 

Het zou kunnen helpen om jezelf helemaal te ontspannen, voordat je probeert om je vinger naar binnen te brengen. Ook is het van belang om niet te veel druk op jezelf te leggen om dit te doen, aangezien je van druk zou kunnen opspannen. Glijmiddel, zoals ybossie01 voorstelde, zou inderdaad een nuttig hulpmiddel kunnen zijn. 

 

Gr. Kenshin

Hoi. Waar jij last van hebt heet vaginisme.  Hier geven ze allemaal info. https://www.lentis.nl/probleem/vaginisme/ Ik hoop dat het helpt

Reputatie 1
Badge

Anymous66, ik geloof niet dat ik vaginisme heb. Als ik mn vingers naar binnen laat glijden is het niet dat mn vagina ineens samenknijpt. Hij is over het algemeen al gewoon heel smal, maar wel bedankt voor de suggestie.

Reputatie 1
Badge

Anonymous, ik vinger ongeveer 4 tot 5 keer per week als je nog andere vragen hebt mag je die gerust stellen hoor.

Reputatie 1
Badge

Kenshin, bedankt voor deze tips, ben er net wel ingekomen zonder moeite xxx

Je bent jong en groeit maar het is hoe je je ontwikkelt en wil je vingeren begin met 1 vinger zo kan je naar meer opbouwen naarmate het geen pijn doet en goed gaat, sorry als dit ongepast klinkt maar het is tenslotte voor een penis gemaakt dus 1 vinger zou met gemak erin moeten gaan en doet het pijn ga naar een arts en schaam je niet want iedereen masturbeert en verzwijgen kan problemen opleveren later.

Ik ben een transgender meisje en heb een vriendin penis maar ik had pijn en nu bleek dat het velletje wat ze toompje noemen tekort was dus de arts heeft erin gesneden en ok deed een beetje pijn maar nu werkt alles zoals het moet en weet er komt een liefje en je wilt vrijen maar dat gaat niet als alles daar beneden niet goed werkt 

Reageer