Vraag

stoppen met aftrekken lukt niet

  • 14 August 2021
  • 2 reacties
  • 172 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Ik heb een vraag ik trek elke dag af dat vind ik niet zo erg alleen ik ben geprobeerd te stoppen bij de derde dag ging dat fout is dat raar en heeft iemand tips


2 reacties

Afkicken van iets is altijd lastig. Een terugval is zeker niet apart, maar het is dan wel zaak om weer opnieuw te starten. Kortom, niet denken ‘het is mislukt, dus ik stop met proberen’, maar het gewoon opnieuw proberen.

Je kan eventueel reflecteren op wat er de derde dag is misgegaan waardoor je toch weer begon masturberen, maar wellicht is dat overkill.

Succes! 

Reputatie 3
Badge +2

Afkicken van iets is altijd lastig. Een terugval is zeker niet apart, maar het is dan wel zaak om weer opnieuw te starten. Kortom, niet denken ‘het is mislukt, dus ik stop met proberen’, maar het gewoon opnieuw proberen.

Je kan eventueel reflecteren op wat er de derde dag is misgegaan waardoor je toch weer begon masturberen, maar wellicht is dat overkill.

Succes! 

Ik wou er ook niet mee stoppen alleen even tien dagen ofzo on te kijken of ik verslaafd ben maar ik probeer het nu opnieuw alleen hoelang moet je kunnen stoppen om niet verslaafd te zijn

Reageer