Vraag

Stoeien ging anders dan normaal.

  • 12 September 2019
  • 64 reacties
  • 33015 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo.
Ik hoop niet dat ik raar gevonden word maar er is wat gebeurt en wil het toch even kwijt. Zal het proberen kort uit te leggen.

Ik ben 16 jaar en heb een zusje van 12. We hebben een nichtje van 13 in de straat wonen die vaak bij ons komt spelen.
afgelopen weekend bleef ze ook logeren wat ze wel vaker doet.
savonds zat ik op me kamer die op zolder is lekker al in me pyjama te gamen toen hun me kamer binnen kwamen en beetje irritant gingen doen. heletijd op me klimmen en uitdagen om te komen stoeien. opzich gebeurt dat wel vaker dus uiteindelijk leg ik me controller weg en leg me zusje in de houdgreep. hun hadden ook al hun pyjama aan en terwijl ik me zusje vast heb trekt me nichtje aan haar broek en trekt hem naar beneden. ik laat me zusje los zodat ze haar broek weer goed kan doen maar inplaats daarvan trekt ze een de broek van me nichtje zodat die ook omlaag gaat. hun lagen helemaal dubbel van het lachen alleen in voelde me toch beetje ongemakkelijk. uiteindelijk gingen hun weer verder met stoeien alleen trokken ze de heletijd aan elkaars kleren en zover dat ze bij elkaar der pyjama broek en tshirt uit hadden en nog alleen ondergoed aan hadden.
op een gegeven moment lag me zusje op haar rug en me nichtje zat op de buik van me zusje en trok in 1 keer aan de bh van me zusje zodat deze niet meer goed zat en haar borsten te zien waren. ik wilde me zusje helpen en dacht grappig te zijn door de bh van me nichtje los te maken aan de achterkant. ook toen werd er weer veel gelachen en deden ze hun bh weer goed maar gingen nu samen op mij af. ze proberen met ze 2e mijn broek te laten zakken. ik lag op een gegeven moment op me buik en proberen me broek vast te houden maar ze kregen het toch samen voor elkaar om me broek met onderbroek enal naar benenden te trekken. Het enige wat ze zagen waren me billen. 1 van hun gaf nog een paar klappen op me billen. op dat moment roept me moeder hun dat het tijd is dat ze naar hun eigen kamer gaan. ik kon toen gelukkik weer snel me broek goed doen en hun hebben der pyjama ook weer aangedaan en zijn naar benenden gegaan.

ergens vond ik het wel raar dat dit gebeurde maar aan de andere kant hebben we wel heel erg gelachen. het voelde alleen raar omdat hun niet meer zo veel kleren een hadden en ook mij wilde uitkleden maar had niet het gevoel dat het met seks temaken had maar gewoon stoeien en gek doen.
is het heel raar dat dit gebeurde? en had ik miischien eerder weg moeten gaan? en wat moet ik doen als dit nog eeen keer gebeurt?

hoop echt dat ik niet raar word gevonden.

Dit topic is gesloten

64 reacties

Fijn dat je dit meisje beter hebt leren kennen. Ontdek gerust op elkaars tempo wat jullie fijn vinden. 

 

Dat dit meisje je voor de ogen van haar vriendin bevredigde, vind ik vrij ongewoon. Daarbij lijkt een fietsenstalling me een ongepaste plek om intiem met elkaar om te gaan. Wanneer je betrapt zou worden door een docent, zou je weleens ernstig in de problemen kunnen komen. 

 

Goed dat de spanning tussen het zusje en jou inmiddels al wat is gaan liggen. Zoals je voorstelde zouden dat meisje en jouw zusje elkaar beter kunnen leren kennen, zodat ze samen intimiteit en dergelijke kunnen bespreken en ontdekken. 

 

Gr. Kenshin

het lijkt wel of ze het extra opwindend vind als die vriendin er bij is. vandaag gebeurde ongeveer het zelfde. we waren buiten op een plek waar we altijd beetje hangen enzp. we waren met ze 5e. was ik me vriendin en die ene vriendin en nog 2 andere vriendinen. opeens begon me vriendin weer het zelfde te doen als in de fietsenstalling. eerst gewoon aan me kruis zitten, toen hadden de ander dat niet door. daarna ging ze met haar hand in me broek en toen de andere dat door hadden deed ze me broek weer los en ging ze me weer rukken. werd best wel opgewonden omdat die andere meiden zaten tee kijken en kwam ook weer snel klaar.

daarna gingen we naar huis, ik ging met me vriendin mee en dat meisje van gister ging ook mee. toen we bij haar thuis waren wilde ze dat ik me uitkleden. dat deed ik en toen ging me vriendin me weer rukken. toen ze bezig was vroeg ze of haar vriendin ook wilde mee doen. dat wilde ze wel en heel vorzichtig pakte ze me beet en ging me ook rukken. me vriendin ging toen filmen en na een tijdje kwam ik weer klaar. weet alleen nog niet zo goed waarom me vriendin dat andere meisje er bij betrekt

Als je vragen hebt bij de gewoonte van je vriendin om vriendinnen uit te nodigen tijdens jullie intieme momenten, lijkt het me verstandig dat met haar te bespreken. In jouw situatie zou ik haar daarbij vriendelijk vragen of ze het filmen achterwege zou kunnen laten, aangezien zulke filmpjes regelmatig in verkeerde handen terechtkomen. 
 

Gr. Kenshin

heb het nog niet gevraagt aan haar maar ik denk dat ze wel nieuwe dingen wilt proberen maar niet durft ofzo.

vandaag waren we weer bij haar thuis en dat zelfde meisje was er ook. ik ben toen weer bloot gegaan en ze gingen me eerst beetje rukken. daarna vroeg me vriendin of dat meisje me wilde pijpen en blijkbaar was ze ook heel opgewonden want dat wilde ze wel. na dat ze me even gepijpt had wilde me vriendin het ook proberen. dat meisje had denk ik wel eerder al gepijpt want dat ging veel beter. me vriendin had er beetje moeite mee en dat meisje ging haar vertellen wat ze moest doen. nadat me vriendin me even gepijpt had moest ik klaar komen. ik ben in haar mond klaargekomen.

ik vind het wel leuk dat die vriendin mee komt, nu gebeurt er tenminste nog eens was. ik hoop dat we binnenkort gewoon seks hebben

Bespreek eventueel jouw verlangens met je vriendin. Op die manier weten jullie beiden wat er in de ander omgaat. 

 

Gebruiken jullie de nodige bescherming? Voorzie gerust voldoende condooms. 

 

Gr. Kenshin

voor pijpen hoef je toch geen bescherming te gebruiken?

 

ik vind wel een beetje vervelend worden dat ik zo snel een stijve krijg. het gebeurt ook best wel vaak op school en laatst ook tijdens gym. er bukte een meisje om de bal te pakken waardoor ze beetje inkijk kreeg. ik kreeg gelijk een stijve maar in me sport broek valt dat wel op dus ik rende gelijk maar de kleedkamer, heb me toen op de wc gerukt want dat is de snelste manier om van een stijve af te komen. toen ik terug ging zei de gym juf dat ik na de les naar haar toe moest komen om uit te leggen waarom ik tijdens de les weg ging want anders zou ik moeten na blijven. was besst wel ongemakkelijk om het haar te vertellen maar hoefde gelukkig niet te blijven daardoor. is er iets tegen te doen waardoor ik minder snel een stijve krijg. vind nu echt wel vervelend worden.

gistere hadden we een vrijde dag omdat school stakten. ik ben toen naar me vriendin gegaan. dat andere meisje was er ook en ze had een vriend mee genomen. ze gingen ons een beetje uitdagen en kwam er op neer dat na een tijdje die jongen en ik bloot waren. toen zeiden ze dat asl we elkaar aftrokken we een verrassing kregen. wij hopen allebij dat ze seks bedoelde dus dat vinden we wel de moeite waar om elkaar aftetrekken. hij deed eerst bij mij en daarna ik hem. onze beloning was dat de meiden met hun borsten bloot gingen en hebben ons gepijpt.

is het raar dat die jongen en ik aan elkaar gezeten hebben?

Ook voor orale seks gebruik je best bescherming. Het zou bijvoorbeeld kunnen dat bepaalde, in principe onschuldige huidziekten die sommige mensen op hun lippen dragen, jouw geslachtsdeel besmetten. In veel gevallen raak je van dat soort besmettingen vlot af, maar voorkomen lijkt me prettiger dan genezen. 

 

Spontane of door de minste prikkeling verkregen erecties zijn vrij eigen aan de puberteit. Echter begrijp ik dat dit niet prettig is. Je zou er eventueel voor kunnen zorgen dat de broeken en sportbroekjes die je draagt zakken aan de voorkant hebben, zodat je daar je hand in kan doen, en je erectie op die manier zeg maar tegen je lichaam aan kan houden. Ook zou je, als je aan de gymdocent liever niet uitlegt waarom je even naar de kleedkamer moest, kunnen zeggen dat je je plots erg onwel voelde. 

 

In principe is het niet vreemd dat tieners seksueel experimenteren. Echter vind ik het vrij jammer dat die jongen en jij dit deden omdat jullie vriendinnen wat beloofden achteraf. Intimiteit zou horen ontstaan uit vertrouwen en vrije wil, niet uit beloftes. 

 

Gr. Kenshin

ik denk dat je je geeen zorgen hoeft te maken en dat het vooral plezier was

ikzelf val niet op jongens maar lijkt er op dat die jongen het wel doet. we waren vanmiddag weer met ze 4e bij me vriendin thuis. wij gingen weer bloot want we hopen nogsteeds op meer zegmaar. maar opeens pakt die jongen uit zichzelf me penis vast en begingt met te rukken. ik vind het opzich wel lekker om gerukt te worden dus heb het toegelaten.

voor de rest niet zo veel gebeurt.

Het is prima mogelijk om als hetero jongen seksueel om te gaan met een andere jongen, zonder dat er sprake zou zijn van aantrekking of een relatie.Voor jou voelt het misschien simpelweg fijn. Als je vragen hebt rond hoe die jongen zich voelt bij deze situatie, zou je hem hier gerust op kunnen aanspreken. 

 

Gr. Kenshin

die jongen heeft gezegt dat hij wel op jongens en meisjes valt. 

vanmiddag was wel een opwindende middag. we waren weer met zijn 4e en wij gingen weer bloot en de meiden hadden alleen nog hun ondergoed aan. was een beetje een combinatie van zoenen en knuffelen/stoeien en aan elkaar zitten enzo. ik lag op me vriendin en voelde dat er aan me billen gezeten werd. opeens probeert die jongen een vinger in me kont te duwen. ik schrok daarvan en zei gelijk dat ik dat niet lekker vond. daarna ging ik gewoon weer door met me vriendin en lagen te zoenen. dat andere meisje ging toen die jongen rukken en liet hem over ons heen spuiten. daarna ging dat meisje mij rukken terwel ik nog aan zoenen was met me vriendin. dat was echt super opwindend.

In principe lijkt het me prettig om met leeftijdsgenoten in een vertrouwde omgeving op zoek te gaan naar wat jullie fijn vinden. Echter zou ik je nogmaals graag aanraden om een condoom te gebruiken. Ook wanneer jouw vriendin en het meisje dat erbij was ondergoed dragen, bestaat er een erg kleine kans op een zwangerschap. Daarbij kan je niet voorzichtig genoeg zijn met soa’s. 

 

Gr. Kenshin

Wow dit klinkt heel opwindend had ik dat maar I'm so jealous 

 

Reputatie 6
Badge +5

Hoi gebruikers,

We vinden het belangrijk dat de vraag die in een topic wordt gesteld centraal blijft staan. 
Omdat de discussie in dit topic off-topic is gegaan wordt dit topic nu gesloten.

Groetjes,

Renske 
De Kindertelefoon