Stijve piemel bij zien onderbroek

  • 6 November 2019
  • 7 reacties
  • 1464 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, ik vind het ten eerste al erg raar om erover te vragen/schrijven omdat ik dit nog niemand heb horen zeggen of gezien heb op het internet maar heb toch wat vraagjes.

 

Ik ben een jongen van 14 jaar, en krijg snel een stijve bij het zien van een onderbroek. Dit heb ik bijvoorbeeld niet als alle jongens aan het omkleden zijn in een kleedhokje maar wel als het hun idee helemaal niet is om hem te laten zien (broek hangt van hun kont, of als dit bij mezelf gebeurt). Dit heb ik niet alleen bij jongens, maar ook bij meisjes (ja, dit heb ik wel eens gezien op school) ik vind dit echt heel raar en wil er graag wat meer informatie over want het is heel erg onduidelijk voor mij, en vind het heel raar. Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.

 

Groetjes. 

 


7 reacties

Badge +1

Waarvan wordt je geiler van een jongens onderbroek of meisjes slip

Beide eigenlijk net zo erg, en ben ook gewoon hetero.

@Anoniempie1234566 damn, man dat is best een lastige situatie...

Klopt, is heel awkard op sommige momenten

Hoi

 

Naar mijn vermoeden is het vrij normaal om rond deze leeftijd opgewonden te raken door dagdagelijkse objecten. Iets aan het licht verhullende beeld van een broek die wat lager gedragen wordt, zou je lichaam kunnen prikkelen. Daarbij kan de hoge aanwezigheid van hormonen ervoor zorgen dat de minste opwinding fysiek zichtbaar wordt. Volgens mij ben jij lang niet de enige die dit ondervindt :slight_smile:

 

Groetjes

Kenshin

Ja, je zit vast gewoon helemaal in de puberteit, maar ik snap wel dat het op het begin een beetje vreemd is allemaal

Oke! Dan is het nu helemaal duidelijk voor mij! Heel erg bedankt iedereen 👍💪

 

 

Groeten. 

Reageer