Skip to main content

Hoi ik krijg redelijk snel een stijve penis (ik ben hetero)ook als ik jongens naakt zie word ie stijf eigelijk bij alle sexistise dingen word ie stijf of het een meisje of jongen is maakt niet uit heeft iemand tips hoe ik hem makkelijk slap kan maken? Ik zit op hockey en ga volgende week op kamp met me team alleen weet ik niet of we daarna in een groepdouche gaan douche of in een 1 persoons douche maar als het in een groep douche gaan dan ziet iedereen me stijve en dan denken ze dat ik homo ben en dan gaan ze heel het seizoen er mee plagen. Iemand tips?

?

Ik heb dat ook heel erg, maar daar is weinig aan te doen. Aangezien het waarschijnlijk ook jongens zullen zijn gaan ze dat alleen maar leuk vinden. En daarbij heb ik 1 vraag hoelang is je pik? Want als die minder groot is valt dat ook minder op en als je veel schaamhaar hebt valt het ook minder op.

Ik hoop dat je er wat aan had.

Het beste is om er niet aan te denken en afleiding te zoeken. Je moet vooral niet stressen. Wat ook helpt is je hand wapperen, waardoor je afleiding hebt en meer bloed naar je hand gaat. Vooral niet je penis aanraken. Als dat niet lukt zou je altijd online verder kunnen zoeken.

Het is trouwens helemaal niet raar dat je penis stijf wordt van jongens hoor, en dit hoeft niet altijd te zijn omdat je gay bent. Alhoewel dat wel zou kunnen. Weet gewoon dat dit niet erg is en dat de meeste verenigingen geen groepsdouches meer doen.

(….) En daarbij heb ik 1 vraag hoelang is je pik? Want als die minder groot is valt dat ook minder op en als je veel schaamhaar hebt valt het ook minder op.

Ik hoop dat je er wat aan had.

Mijn penis is slap 6cm en stijf 9cm alleen je ziet wel echt dat ie stijf staat

onnodige quote verwijderd

Meestal wordt hij niet stijf tijdens het douchen hoor. Ik ben weleens naar de huisarts geweest en werd helemaal bang dat ik stijf zou worden als de huisarts aan mijn lul ging zitten. Maar dit is helemaal niet het geval.

(…)
Meestal wordt hij niet stijf tijdens het douchen hoor. Ik ben weleens naar de huisarts geweest en werd helemaal bang dat ik stijf zou worden als de huisarts aan mijn lul ging zitten. Maar dit is helemaal niet het geval.

Maar bij mij wel dat is het probleem

Reageer