Vraag

stijve penis uit het niets

  • 5 December 2021
  • 3 reacties
  • 586 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Het overkomt mij wekelijks dat mijn penis volledig stijf wordt op onverwachtse plekken. In de trein in de klas in de sportschool echt op elke locatie. Ik heb dit al zo lang dat ik het ben gaan negeren. Wat er wel gebeurd is dat mensen er naar kijken en nu weet ik niet echt wat ik moet doen. Ik heb geprobeerd om mn piemel anders te leggen als hij stijf wordt maar dit doet alleen maar pijn dus ik leg hem opzij en soms omhoog als het echt pijn doet. Dan komt hij wel uit mijn broek maar dan doe ik mijn shirt er over heen. Ik probeer altijd aan vervelende dingen te denken maar dat werkt niet. Is het erg dat ik er niks meer aan doe? En is het erg dat ik het een keer best spannend vond? Ik was een keer op een strand in spanje waar je naakt mocht lopen en toen kreeg ik ook een stijve omdat er veel blote tieten waren. Ik heb toen de hele dag met een penis die rechtvooruit stond gelopen en ik zag veel mensen kijken en die onder de indruk waren wat ik stiekem best leuk vond. Ik weet niet of dat normaal is


3 reacties

Badge

Het is heel normaal hoor, heb ik ook zo vaak. Gewoon zo goed mogelijk proberen te verbergen!

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v. forumregel 15:  Houd de tekst van je bericht leesbaar.

Badge

Hey jonge dat is hartstikke normaal heb k zovaak 

Je moet je buik inhouden dan gaat hij sneller weer omlaag. 

Reageer