Skip to main content
Vraag

Stijve penis, genant

• February 26, 2026
  • 8 reacties
  • 448 Bekeken

Nog een vraagje voor de boys, krijgen jullie vaak een stijve door te kijke naar knappe klasgenoten of tijdens gym op school ofzo. Of had iemand dit al met zwemme op school, want dan zie je al je klasgenoten langs hun blootste kant toch? Is dat niet lastig dat je er geen controle over hebt?

8 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 26, 2026

Ik krijg vrij snel een stijve (ook in de klas) maar dat kunnen andere mensen meestal niet zien want mijn broek en onderbroek verbergen dat goed. En tijdens sport probeer ik altijd mijn best te doen om geen stijve te krijgen en als dat toch gebeurt probeer ik het zo goed mogelijk te verbergen maar ik weet niet ofdat dat altijd lukt dus dat iq wel een beetje gebant soms…

En bij het zwemmen is dat nog nooit overkomen denk ik maar ik zwem ook niet vaak.

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 27, 2026

ik krijg soms gewoon een stijve piemel zonder dat ik weet waarom en dat gebeurt gewoon en dat is niet ongezond. soms als ik bloot ben gebeurt dat ook maar kan er niks aan doen maar ik verberg het niet want wie een piemel heeft heeft ook weleens een stijve piemel en dat weet iedereen wel.

Minecraft speler
Forum|alt.badge.img+1

Ik ben het met ​@DJEE eens want het is gwn normaal, ik heb het gelukkig niet want k zit naast me vriendin maar k snap wel dat het vervelend kan zijn

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 27, 2026

Het komt mij best vaak over 

Ik moest paar weken terug samen met meisje uit klas een op dracht maken ik kwam daar ze was allleen thuis ze  liep in  een hempje zonder bh  en ze moest wat van grond pakken nou je kon alles goed zien en ze waren niet klein   ik krijg toen wel stijve en dat zag ze wel goed 

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • February 27, 2026

Het is een bijzonder fenomeen dat lichaam van ons. Ook van meisjes (ik ben ook meisje).  Het verbaast mij regelmatig dat een lichaam je zo kan verrassen.  Ik las zelfs over een jongen die voor straf in de hoek stond en daar een erectie en ontlading kreeg te verduren tijdens zijn gedwongen houding. Dat je lijf door allerlei opeengestapelde spanningen zo reageert (hij had zijn handen verplicht op zijn rug dus geen eigen stimulans en hij was in sportbroekje dus voelde zich extra kwetsbaar) maakt mij wel bewust dat lichaam en geest soms, of vaak, meer één geheel vormen dan wij vaak denken.  Ook bij meisjes kan bijvoorbeeld de clitoris opspelen op onverwachte momenten. Voor jongens is het gevolg misschien wat zichtbaarder of lastiger. 

Groetjes xxxx

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • February 27, 2026

ik had hetzelfde toen ik joner was. als je ouder wordt gaat het vanzelf over.

Wil je ook mijn vragenlijstjes invullen?

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • February 27, 2026

Ik krijg ook vaak een stijve in de klas. Normaal is dat niet zo erg want het is volgensmij niet goed te zien door mijn broek. Maar bij de gym is het wel erg gênant, ik probeer het meestal in te houden en als dat niet lukt ga ik snel naar de wc. 

Forum|alt.badge.img

Soms wel lastig, maar ik word heel snel stijf en tis ook goed zichtbaar helaas, al helemaal op t strand als er geile meisjes bij zijn. Maar meestal ga ik gwn zitten zodat je het minder kan zien en wacht ik tot het weggaat