stijve penis

  • 13 August 2018
  • 9 reacties
  • 697 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik krijg altijd een stijve penus wanneeer ik naar lekkeren tietjes kijk van meisejs wat mot ik daar tegen doen? ik vind het altijd zo ongemakelijk gr Coole piepoo

9 reacties

"wanneeer ik naar lekkeren tietjes"
Nouja, als dat het veroorzaakt, dan moet je dat niet doen om het te voorkomen.
Je kunt ook proberen om je gedachten op iets anders te richten, dan zal je erectie ook weggaan.
Dat gebeurt ook bij mij
ja maar dat gaat moeilijk als bijna elke meisje van die shirts aandoet die haar tietjes laat zien
Dat ze bepaalde kleding aandoen betekent niet dat jij daar expliciet naar moet kijken.
ja maar zelfs al probeer ik er niet naar te kijken en zie ik het maar voor 1 seconden dan krijg ik al een stijve penus
Reputatie 3
Badge +8
Je hormoonhuishouding zal wel zó van slag zijn van de dood van je 'favo streamer' dat je dit helaas nu ondervindt. Zodra je echter het rouwproces afgerond hebt zal je van deze vervelende bijwerking af zijn. Wat is het toch een verschrikkelijke ziekte..
@daan
Zelfs al heb je het idee dat dit allemaal nep is, dan hoef je niet zo sarcastisch te doen, misschien is het wel gwn waar.
Reputatie 3
Badge +8
Volgens mij trek ik nergens de authenticiteit van dit topic in twijfel. Deze gebruiker benoemt een probleem en daarop heb ik gereageerd. Ik kijk altijd even door het profiel heen alvorens te reageren en dus stuitte ik op een ander topic. Hier geeft hij aan dat hij erg van slag is door de dood van een dierbare. Hierdoor kwam mijn oprechte reactie tot stand.

Iets met interpretatie.

Snap überhaupt niet waar je je druk om maakt. Je had ook gewoon, net zoals ik heb geprobeerd, deze arme jongen kunnen helpen ipv een ander de les te lezen. Als je er problemen mee hebt kun je het rapporteren dmv het vlaggetje. Dit kun je ook onder forumregel 5 vinden.
Reputatie 4
Badge +5
Hey Coole Piepo,
Dit is misschien een beetje ongemakkelijk. Je zou er over kunnen praten als t je erg dwars zit, maar een stijve krijgen van borsten is helemaal niet erg. Ik heb dat ook gewoon als ik aan iemand denk met lekkere borsten. Schaam je je er heel erg voor? Praat er gewoon over dan is het zo weg!
Seksuele opwinding is helemaal niet erg

Reageer