Vraag

stijve krijgen door denken aan meisje

  • 19 December 2019
  • 7 reacties
  • 437 Bekeken

Badge +1

hallo ik ben een gast van 17 ik heb over laatst met mijn beste vriendin afhesproken en we deden heel close met elkaar, maar nu telkens als ik aan haar denk krijg ik een stijve wat wil dit zeggen


7 reacties

Hoi

 

Ik vermoed dat je lichaam je beste vriendin associeert met intimiteit. Daardoor zou je opgewonden kunnen worden. Misschien vind je je beste vriendin (onbewust) aantrekkelijk. Ten slotte is het in principe vrij gebruikelijk om rond de puberteit spontaan opgewonden te worden. 

 

Groetjes

Kenshin

Badge +1

Hoi

 

Ik vermoed dat je lichaam je beste vriendin associeert met intimiteit. Daardoor zou je opgewonden kunnen worden. Misschien vind je je beste vriendin (onbewust) aantrekkelijk. Ten slotte is het in principe vrij gebruikelijk om rond de puberteit spontaan opgewonden te worden. 

 

Groetjes

Kenshin

ik heb al eens gevoelens gehad voor aar

Hallo anoniem17_18 :)

Ik denk dat je gewoon haar onbewust aantrekkelijk vindt waardoor je een stijve krijgt. Ik krijg soms ook een stijve bij simpelweg denken aan een meisje.

-Dr8gon99

Badge +1

Hallo anoniem17_18 :)

Ik denk dat je gewoon haar onbewust aantrekkelijk vindt waardoor je een stijve krijgt. Ik krijg soms ook een stijve bij simpelweg denken aan een meisje.

-Dr8gon99

misschien wel, maar het is mijn beste vriendin is dat dan ni ene kant verkeerd?? 

‘Verkeerd’ zou ik het niet noemen. Je hebt hier namelijk geen controle over. Wie weet is zij simpelweg een type persoon dat jij aantrekkelijk vindt, zonder dat daar verder gevoelens bij komen kijken. 

 

Gr. Kenshin

Badge +1

‘Verkeerd’ zou ik het niet noemen. Je hebt hier namelijk geen controle over. Wie weet is zij simpelweg een type persoon dat jij aantrekkelijk vindt, zonder dat daar verder gevoelens bij komen kijken. 

 

Gr. Kenshin

ja ze is wel mooi meisje en aantrekkelijk merci voor de reactie

Hallo anoniem17_18 :)

Het is inderdaad niet verkeerd zoals Kenshin zegt. Ik krijg ook weleens een stijve als het word aangeraakt, ik kreeg 1 keer een stijve tijdens een vechtpartij… 

-Dr8gon99

Reageer