Vraag

Stijve door neefje, maar niet door oppaskind.

  • 6 January 2024
  • 0 reacties
  • 275 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Weet de weg
  • 14 reacties

Hallo ik heb een vraagje,

Ik ben een jongen 17 jaar

Ik heb een neefje van 11 jaar die regelmatig bij mij thuis is om spelletjes te spelen op mijn pc. Alleen als hij een race spelletje wil doen met mijn stuur kan hij niet bij de pedalen. Dus dan geef ik gas en zit hij op mijn schoot om te sturen, maar dan krijg ik vaak opeens een stijve terwijl er niet eens iets gebeurd. Dan zeg ik dat ik naar de wc moet en dan wacht ik tot die weer slap is. In het verleden heeft hij wel vaak dingen aan mij gevraagt over zichzelf en alles rondom zijn geslachtsdeel. Daar gaf ik gewoon antwoordt op, want dat had ik dan besproken met zijn ouders. Dus in het verleden heb ik hem wel vaak naakt gezien en soms deed hij ook mijn hand in zijn broek (hij vond dat fijn zegt die) dus heel af en toe liet ik dat toe (weten zijn ouders ook). Maar nu heb ik ook een oppaskindje die is nu 8 jaar. Die ken ik nu ongeveer 3 jaartje door een camping in de vakantie. Daar was ik toen zijn oppas als zijn ouders even weg gingen. Soms sliep ik daar ook en dan sliep hij bij mij in bed ivm dat hij niet van donker houd. Dan viel hij sneller in slaap. Alleen bij hem heb ik meer gezien en gedaan zoals helpen met douche helpen omkleden en vaak op schoot gehad in bijvoorbeeld alleen een onderbroek of soms zelfs zonder kleding, omdat hij dan naar bed ging of omdat het heel warm was. Ik heb bij hem ook mijn hand regelmatig rond zijn geslachtsdeel gehad (nu wel minder maar nog steeds wel). Nu spreken we tegenwoordig alleen in de vakantie af voor meestal 2 nachtjes. Alleen heb ik bij hem nog nooit een stijve gehad.  Weet iemand misschien hoe dat komt?

Alvast bedankt voor de antwoorden.


0 reacties

Geen reactie

Reageer