Vraag

stijve door moeder en zus van goede vriend

  • 13 June 2019
  • 4 reacties
  • 3345 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo iedereen,
Laatst gingen mijn zus en ik zwemmen bij mijn vriend en haar vriendin. Ik had een Speedo aan (een heel korte zwembroek) en ik zag de moeder en zus van mijn vriend in bikini en ik kreeg meteen een stijve. Zijn moeder zag dat en riep me apart 'om haar te helpen'. Ze vroeg toen aan mij door wie ik die stijve had en voor ik kon antwoorden zat ze eraan te voelen. Het voelde beste goed en we hebben ook voorspel gehad en ze zei dat ze seks wou als we eens alleen waren. Ik vond het voorspel heel fijn en ik verheug me op de seks maar moet ik dit doen.
Ik ben een jongen van 15 jaar en zij is 43 denk ik

4 reacties

Hey

mijn advies is om nee te zeggen.
omdat er is te veel leeftijdsverschil.
en dat is straf baar.
ik vind het raar wat ze aan jou vroeg.

groetjes annoniempo
als jij het wil ga je gang het is voor jouw niet strafbaar want jij bent de minderjarige
They had me in the first half not gonna lie...
Hoi

Toen je op bezoek was bij vrienden, riep de moeder van je vriend je even apart. Ze zag dat je opgewonden was, raakte je intiem aan, en gaf aan dat ze seks met je wilde.

Wat de moeder van je vriend deed, is niet ok. Het was heel verkeerd dat ze je, zonder toestemming, bij je kruis aanraakte. Dat deze vrouw meerderjarig was, maakt het nog ernstiger.

Ik raad je sterk af om op haar voorstel in te gaan. Het is gezonder om seksualiteit op je eigen tempo en liefst met leeftijdsgenoten te ontdekken. Dat de moeder van je vriend je zonder toestemming aanraakte, vind ik daarbij vrij respectloos.

Zou je dit incident met iemand durven bespreken? Een ouder bijvoorbeeld?

Groetjes
Kenshin

Reageer