Skip to main content
Vraag

stijve bij medisch onderzoek

• April 22, 2025
  • 7 reacties
  • 1714 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hallo allemaal, 

Ik heb een vraagje aan jullie!

Ik had een medisch onderzoek. Zoals de meeste waarschijnlijk wel weten moet je eerst wachten in de wacht kamer met je klas en daarna naar de dokter enzo.

Toen ik bij de dokter kwam was ik al in mijn ondergoed. Ze vroeg of ik mijn onderbroek even naar beneden kon doen zodat ze de controle kon doen.  Ik deed mijn onderbroek dus gwn naar beneden maar op het moment dat ze alles controleert krijg ik een stijve penis.

Ik vroeg me nu af of jullie dit ook al eens hebben voorgehad? 

7 reacties

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 22, 2025

Hoi, ik denk niet dat ze daar wakker van ligt hoor. Ze is arts, en dus professional en heeft waarschijnlijk wel vaker een naakte persoon gezien. Zelf heb ik ook wel eens naakt voor een vrouwelijke arts of verpleegkundige gestaan en het was eigenlijk heel klinisch en gewoon, ik had er geen speciale gevoelens bij en zij ook niet. Ik kon echt merken dat het hun werk is, en dat is ook precies zoals het is. Geen zorgen dus, ze is dit allang weer vergeten.

Groetjes Liefs Tartan X

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 22, 2025

Ben het volledig met ​@Tartan15 eens. Heb zelf nooit een medisch onderzoek gehad maar denk ook wel dat de arts het wel vaker meegemaakt heeft. Maak je er niet druk om 

Forum|alt.badge.img

Hoi anoniem22222334

ik sluit me eigenlijk ook bij tartan15 en bamischijf73 aan ik denk echt dat dokters dit vaker hebben en echt niet raar vinden hoor.

groetjes een-random-mens ( naam aangepast door De Kindertelefoon vanwege nieuwe gebruikersnaam )

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 24, 2025

Wat deed de dokter

Forum|alt.badge.img

Hoiii, ik heb eigenlijk een vraag voor jou, hoe oud ben je en in welke klas zit je in welk leerjaar van de middelbare denk ik??? 
Groetjessss

• October 22, 2025

Jongens  krijgen tientallen  erecties oo een dag. Jij kreeg een  stijve bij  het medisch onderzoek . vanwege de spanning.  Je bent zeker en vast niet de eerste die dit overkomt. En ook niet de laatste. Bekijk het positief. De arts heeft nu gezien dat jij stijf kunt worden, dus gezond bent. Of je eikel ontbloot is bij een erectie. Dus of je voorhuid niet te krap is.  En je balzak was beter te bekijken.  Maak je niet druk. De arts is jou allang vergeten. 

• October 23, 2025

@anoniem22222334  bij de schoolarts krijg ik niet snel een stijve omdat het binnen een paar seconden voorbij is. Maar ik ben pas geopereerd waarbij ik bij mijn huisarts mn boxer omlaag moest en ze daar wat langer en uitgebreider aan het voelen was kreeg ik wel een stijve