Skip to main content
Vraag

stijf worden van stiefzus

• September 28, 2025
  • 5 reacties
  • 1015 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik heb een vraag.

ik zat gisteren dus op de bank met mijn stiefzus gewoon normaal televisie te kijken en toen ging ze wat te drinken halen en ze had echte een heel geil shirt en broekje aan dus werd ik stijf toen. Later die dag kreeg ik dus een appje van haar en vroeg ze waarom ik stijf werd en vertelde ik het haar toen. Ze stuurde me later ook opeens een foto van haar naakt zittend op bed en er stond bij, wil je er in xxx. 

dus wat moet ik nu doen?

5 reacties

• September 29, 2025

@Jongeanoniem.nl  ik weet jullie leeftijden niet maar een stiefzus blijft toch een soort van familie dus ik weet het niet. Wat heb je als antwoord naar haar gestuurd? 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • September 29, 2025

Niets met je stiefzus beginnen, daar komt alleen ellende van.  Beheers jezelf een beetje en masturbeer misschien wat vaker zodat je niet zo gemakkelijk een stijve krijgt als ze in de buurt is.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 29, 2025

Het ligt er eerst aan wat jullie leeftijden zijn.

Maar als jullie geen bloedverwanten zijn zou het moeten kunnen want als jij en stiefzusje elkaar eerder kennen dan jullie je ouders dan hebben jullie al iets .

Maar let er wel mee op dat jullie beide het willen.

Dus vertel eerst even hoe oud jij bent en hoe oud je stiefzusje is  

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 29, 2025

Niks mee doen als ik jou was en naar je ouders gaan. Komt alleen maar ellende van als je seks hebt met je stiefzus

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 29, 2025

Doe wat je wil