Stiekem afgetrokken en betrapt?

  • 3 January 2022
  • 13 reacties
  • 2596 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hebben jullie ooit ergens stiekem afgetrokken en ben je betrapt of niet. zeg je leeftijd erbij en lengte pik erbij.

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.


13 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Ik ben 15 en mijn erectie is 20 cm

 

Ik heb een keer stiekem afgetrokken in de klas omdat er een meisje voor mij zat met een hele lekkere grote kont ik ben toen ook klaargekomen in mijn onderbroek. 

 

Ik ben ook een keer betrapt door mijn broertje en toen hij mijn grote erectie zag wilde hij hem aanraken en toen begon hij met aftrekken. ik heb ook zijn penis afgetrokken (ongeveer 10.5 cm). hij vond het aftrekken zo geil dat hij mij begon met pijpen en ik ben klaargekomen in zijn mond. ik heb hem daarna ook gepijpt en hij is klaargekomen in mijn mond. sinds toen doen we het eigenlijk elke week wel een keer.

 

 

Reputatie 1
Badge +2

Ik ben 15 en mijn erectie is 20 cm

 

Ik heb een keer stiekem afgetrokken in de klas omdat er een meisje voor mij zat met een hele lekkere grote kont ik ben toen ook klaargekomen in mijn onderbroek. 

 

Ik ben ook een keer betrapt door mijn broertje en toen hij mijn grote erectie zag wilde hij hem aanraken en toen begon hij met aftrekken. ik heb ook zijn penis afgetrokken (ongeveer 10.5 cm). hij vond het aftrekken zo geil dat hij mij begon met pijpen en ik ben klaargekomen in zijn mond. ik heb hem daarna ook gepijpt en hij is klaargekomen in mijn mond. sinds toen doen we het eigenlijk elke week wel een keer.

 

 

Doen jullie dat nogsteeds en hoe oud is je broertje

Reputatie 1
Badge +2

Hebben jullie ooit ergens stiekem afgetrokken en ben je betrapt of niet. zeg je leeftijd erbij en lengte pik erbij.

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.


Ik heb een keer bij een vriend thuis stiekem afgetrokken t ging zo hij heeft een soort hoogslaper maar daar onder kan je nog een n bed maken dus dat was gedaan en na dat we over shit gepraat hadden (seks enz) gingen we slapen nou hij was al best snel in slaap gevallen en ik was gwn nog geil dus ik ging ffe rukke (ook omdat ik niet kon slapen) en toen ik bijna klaar kwam was ik bang dat ik een gekke kreun ging laten als ik klaar kwam maar ik heb me kunnen beheersen en hij is gelukkig niet wakker geworden maar nu ben ik benieuwd als hij me betrapt had of hij dan samen had willen rukken 

mn pik is 10cm slap en 16.5 cm stijf.

Reputatie 1
Badge +1

Hebben jullie ooit ergens stiekem afgetrokken en ben je betrapt of niet. zeg je leeftijd erbij en lengte pik erbij.

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.


Ik heb een keer bij een vriend thuis stiekem afgetrokken t ging zo hij heeft een soort hoogslaper maar daar onder kan je nog een n bed maken dus dat was gedaan en na dat we over shit gepraat hadden (seks enz) gingen we slapen nou hij was al best snel in slaap gevallen en ik was gwn nog geil dus ik ging ffe rukke (ook omdat ik niet kon slapen) en toen ik bijna klaar kwam was ik bang dat ik een gekke kreun ging laten als ik klaar kwam maar ik heb me kunnen beheersen en hij is gelukkig niet wakker geworden maar nu ben ik benieuwd als hij me betrapt had of hij dan samen had willen rukken 

mn pik is 10cm slap en 16.5 cm stijf

haha ik was aan het aftrekken in Frankrijk in zo’n camping douche maar blijkbaar zat hij niet goed op slot en toen kwam er 4 meiden van 16/17 die zagen dat en toen ze hem open deden zat ik daar zo te rukken en ze zeiden allemaal zo oehhh toen ik snel de deur wou dichtdoen kwam mijn penis nog tegen een zo’n meisje aan en daarna toen ik was aangekleed namen ze me mee naar het bos en hebben ze me daar gepijpt 

Ik ben 14 en mijn penis is 16.5 cm

Reputatie 4
Badge +4

Ik ben 15 en mijn erectie is 20 cm

 

Ik heb een keer stiekem afgetrokken in de klas omdat er een meisje voor mij zat met een hele lekkere grote kont ik ben toen ook klaargekomen in mijn onderbroek. 

 

Ik ben ook een keer betrapt door mijn broertje en toen hij mijn grote erectie zag wilde hij hem aanraken en toen begon hij met aftrekken. ik heb ook zijn penis afgetrokken (ongeveer 10.5 cm). hij vond het aftrekken zo geil dat hij mij begon met pijpen en ik ben klaargekomen in zijn mond. ik heb hem daarna ook gepijpt en hij is klaargekomen in mijn mond. sinds toen doen we het eigenlijk elke week wel een keer.

 

 

Doen jullie dat nogsteeds en hoe oud is je broertje

ja wij doen het eigenlijk elke week. mijn broertje is 13 ik 15. ik heb hem leren aftrekken

 

Reputatie 1
Badge +1

-Onnodige quote verwijderd-

Wat vind je van mijn verhaal ?

Reputatie 4
Badge +4

-Onnodige quote verwijderd-

Ik vind het wel geil. ik zou dat ook wel willen meemaken. ik denk dat die meiden mijn pik wel geil zouden vinden aangezien hij 21 cm is.

Reputatie 2
Badge +4

-Onnodige quote verwijderd-

Hoe oud ben je mijne is 17 en ben 14 

Reputatie 4
Badge +4

-Onnodige quote verwijderd-

Hoe oud ben je mijne is 17 en ben 14 

ik ben 15 en mijn is 21

Reputatie 1
Badge +1

-Onnodige quote verwijderd-

Hoe oud ben je mijne is 17 en ben 14 

ik ben 15 en mijn is 21

Nice 2 meisjes likten zelfs m’n ballen 

Reputatie 1
Badge +1

Meer mensen met leuke verhalen ?

Meer mensen met leuke verhalen ?

Ik had afgetrokken bij een vriendin haar huis.

We waren aan t gamen en shit. Ze zei dat ze haar moeder moest helpen met een paar dingen en dat ze een half uur later pas terug zou komen. Haar ondergoed (waarschijnlijk schoon) lag nog in haar kamer en ik vond dat wel geil, dus had ik daar afgetrokken. Het was echt fucking cool om dat daar te doen, maar kon nergens klaarkomen, dat was wel jammer.

Ik had wel haar ondergoed meegenomen als relikwie.

(Er zaten gaten in het ondergoed, dus zoveel kwaad deed ik nou ook weer niet)

 

Ik heb 17cm.

Reputatie 2
Badge +4

Meer mensen met leuke verhalen ?

Ik had afgetrokken bij een vriendin haar huis.

We waren aan t gamen en shit. Ze zei dat ze haar moeder moest helpen met een paar dingen en dat ze een half uur later pas terug zou komen. Haar ondergoed (waarschijnlijk schoon) lag nog in haar kamer en ik vond dat wel geil, dus had ik daar afgetrokken. Het was echt fucking cool om dat daar te doen, maar kon nergens klaarkomen, dat was wel jammer.

Ik had wel haar ondergoed meegenomen als relikwie.

(Er zaten gaten in het ondergoed, dus zoveel kwaad deed ik nou ook weer niet)

 

Ik heb 17cm.

Haha Nice 

Reageer