Skip to main content

stiefzus zwanger tijdens het neuken...

• September 4, 2025
  • 9 reacties
  • 2394 Bekeken

Forum|alt.badge.img

ik was gister aan het aftrekken en toen kwam mn stiefzus binnen, alleen ik was niet snel genoeg met mn broek aan trekken, en ze zag het.  en toen vroeg ze “wat nou als ik het doe?” ik voelde me er niet zo fijn bij, maar het was super awkard en ik zei maar ja…  toen deed zei het, alleen ze trok dr kleren uit, toen gingen we echt neuken… en 6 weken later rende ze mn kamer binnen en liet een test zien… nu wordt ik vader en ben pas 14.. wat moet ik doen, wat moet ik mijn familie vertellen?

9 reacties

• September 4, 2025

Hey ​@paardenlover1234. Waar ben jij mee bezig? eerst je stiefmoeder en nu je stiefzus. Kijk jij wel uit jongen. Nu heb je een kind straks, dat is niet normaal hoor! 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 4, 2025

Och Och Och toch.  Volgende keer gewoon weigeren. Je wil toch ECHT geen kind op je 14e

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • September 4, 2025

Hey ​@paardenlover1234. Waar ben jij mee bezig? eerst je stiefmoeder en nu je stiefzus. Kijk jij wel uit jongen. Nu heb je een kind straks, dat is niet normaal hoor! 

ik weet het maar nu heb ik al wel een familie! ;)

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • September 4, 2025

Gister hebben jullie geneuk en 6 weken later was ze zwanger; vreemde timing.  Net zo vreemd als je verhaal.

-onnodige quote verwijderd-

Echt heel erg triest dit. Gewoon verhaaltjes aan t verzinnen om je zelf geil te maken. Dat is niet waarvoor dit forum is. Klopt ook helemaal niks van dit hele verhaal. 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 4, 2025

Ik geloof niks van dit verhaal zoals ​@Diana  al zegt gisteren heb je het met haar gedaan en nu is ze 6 weken zwanger van je  

Of ze is zwanger van iemand anders of je verhaal klopt voor geen meter .

• September 4, 2025

7 maand geleden neukt ie zijn stiefmoeder en nu zijn stiefzus, en toevallig allemaal. Ik geloof er niks van. Clickbait en aandachtzoekerij. Duidelijk.

Anomaly777
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • September 6, 2025

“Eerst je stiefmoeder en nu je stiefzus. Kijk jij wel uit jongen. Nu heb je een kind straks, dat is niet normaal hoor!”

Hahahaha🤣🤣🤣

Het blijft toch in de familie, hahaha🤣🤣🤣

Man, man, hoe verzinnen ze ‘t. 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • September 12, 2025

-onnodige quote verwijderd-

Echt heel erg triest dit. Gewoon verhaaltjes aan t verzinnen om je zelf geil te maken. Dat is niet waarvoor dit forum is. Klopt ook helemaal niks van dit hele verhaal. 

huh