Skip to main content
Vraag

stiefbroer 1 bed

• January 22, 2022
  • 4 reacties
  • 1343 Bekeken

Hey ik ben een jongen van 14 jaar en heb een stiefbroer die ook 14 jaar is en we delen een bed , 1keer was ik aan het slapen en hoorde ik een geluid en het bleek dat mijn stiefbroer aan het aftrekken ik kreeg meteen een stijve ik hoopte dat hij zag dat ik hem zag zodat ik hem meschien zou mogen pijpen maar het is niet gebeurt,

Is het raar dat ik dat wou?

4 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • January 22, 2022

Hey ik ben een jongen van 14 jaar en heb een stiefbroer die ook 14 jaar is en we delen een bed , 1keer was ik aan het slapen en hoorde ik een geluid en het bleek dat mijn stiefbroer aan het aftrekken ik kreeg meteen een stijve ik hoopte dat hij zag dat ik hem zag zodat ik hem meschien zou mogen pijpen maar het is niet gebeurt,

Is het raar dat ik dat wou?

Ikzelf vind t niet raar komt gwn door de hormonen kan je niks aan doen

DubbelAnoniem
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • January 23, 2022

Dat is niet raar want bijna alle mensen die dat meemaken zouden dat denken.

• January 23, 2022

Dat is zeker niet raar, maar als je nog steeds de behoefte hebt om iemand te pijpen. Dan zou ik misschien voor een goede vriend gaan ipv je broer. Ik heb zelf wel mijn oudere broer gepijpt en afgetrokken enĀ  het was heel ongemakkelijk daarna, maar wel lekker

DubbelAnoniem
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • January 23, 2022

Ik heb jammer genoeg geen mega goede vrienden en ook geen vriendin ik zou wel een willen hebben maar ja.