Vraag

Stel ik krijg een vriendin, wat dan?!

  • 30 July 2021
  • 3 reacties
  • 244 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Wie dit begrijpt of heeft meegemaakt moet reageren want ik heb advies nodig.

Stel hè, ik krijg over een tijdje een vriendin. En ik hou erg van logeren en afspreken bij iemand huis ( dan ben ik af van mijn zusje), en stel ik ga bij haar logeren, en ze vraag of ik haar borsten wil aanraken. Of dat ik klaar ben voor seks of tongzoenen. Want alle drie heb ik nog niet gedaan. maar dan zou ik graag advies van jullie willen 

Veel liefs, Jochie


3 reacties

Heyy

 

Stap 1 is natuurlijk een vriendin hebben en dat komt allemaal op zijn tijd dus probeer je daar nu nog niet al te druk om te maken en probeer niet al te veel op de feiten vooruit te lopen. Het komt namelijk allemaal zoals het komt!

 

Als je een vriendin hebt is dit waarschijnlijk niet iets wat je gelijk op dag 1 zal doen, maar als ze al wel wat verder wilt gaan en bijvoorbeeld wilt (tong)zoenen of dingen op seksueel gebied wilt doen is het beste wat je kan doen je gevoel volgen. Als je iets niet wilt doen of ergens nog niet klaar voor bent moet je het niet doen en geef elkaars grenzen duidelijk aan. Als je er wel aan toe bent zal alles denk ik wel vanzelf gaan. Misschien is de 1e keer zoenen of de eerste keer iets op seksueel gebied doen een beetje ongemakkelijk of spannend, maar je kan eigenlijk niet echt iets fout doen.. 

 

Communicatie is in soort situaties de  :key:  tot succes! En loop niet al te veel op de feiten vooruit want alles komt op zijn tijd. 

 

Misschien heb je ook nog wat aan dit linkje van de site Sense > https://sense.info/nl/liefde-en-relaties/relaties/een-relatie-en-nu

 

Groetjes van mij!

Reputatie 1
Badge +1

Echt dank je ik had dit nodig 😁👊✌

Reputatie 1
Badge +1

 
(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

ook dank je voor de link😁👊

Reageer