je kan je gspot vingeren dat helpt en niet stoppen als je een plasgevoel hebt want dat is juist squirten andere info kan je vinden op sense info
Laat weten hoe het ging als je geprobeert hebt
Het is me gelukt eindelijk!! Nou kan ik mijn eigen vragenlijst invullen haha
1 kan je squirten? JA blijkbaar
2 hoe oud ben je 16
3beschrijf hoe je squirt heel vaak proberen, echt goed geil worden en dan gwn diep vingeren
4 met voorwerpen of gwn vingers tot nu toe alleen vingers haha
5 proef je t wel is (of is dit heel raar haha?) Ja 🫣
6 spuit het hard of loopt het eruit beetje tussenin
7 hoe oud was je toen je erachter kwam dat je het kon 16
8 squirt je altijd als je klaarkomt nee haha is pas 1x gebeurd
9 weten je ouders dat je squirt NEE
10 wat is je cupmaat a75
11 helpt aan je borsten zitten om sneller klaar te komen ja word ik wel een beetje geiler van
12 masturbeer je ook wel is anaal ja vind ik eigenlijk ook wel heel geil ja maar liever gwn normaal
13 hoe ruim je je squirt op nou de eerste keer kwam heel onverwachts dus ik had mijn string nog aan dus die ving het soort van op haha
14 heb je ook wel is perongeluk in een schoon bed gesquirt en zo ja hoe loste je dit op nee nog niet
hoop dat andere meiden die willen squirten het ook gaan proberen en dat het jullie ook lukt want het is echt fantastisch 🤩
wat heeft squirten te maken met lesbisch zijn he
@AnAnIEm niet perse het squirten zelf maar ik zei dat ik het echt geil vind als andere meisjes squirten, maar ik verder niet perse op meisjes val
Hoi @Meisjeeeee2008 (en andere forumgebruikers),
Meer informatie over squirten kun je vinden op de site https://sense.info/nl/seks-abc/squirten.
Groetjes, Mariska
De Kinderte
Thanks!!
Iemand die misschien de vragen wil beantwoorden?