Squirten... Ervaring?

  • 29 January 2014
  • 26 reacties
  • 14207 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey!

Het is misschien een beetje genant maar goed, gisteren was ik mezelf aan het vingeren, ik had gelezen over squirten (vrouwen die spuitend klaarkomen) en hoe je dit kon laten gebeuren. Naja ik was bezig en op een gegeven moment raakte ik zo opgewonden dat alles nat werd en het leek alsof ik aan het plassen was.. maar het rook niet zo.. ik vraag me heel erg af of ik nu kan squirten? Het voelde lekker en er was veel 'water' maar ik stopte wel bijna gelijk omdat ik dacht dat ik plaste, heeft iemand hier ervaring mee? of vragen? alsjebliefd vertel of vraag het! 

Dankjewel alvast!

xx

26 reacties

Squirten is iets normaals, en iderdaad stinkt niet. Squirten is een reactie op de "geweldige"(ik noem het geweldig) orgasme.
dus squirten krijg je als het op zn best voelt. Squirten is de fijnste orgasme voor een vrouw/meisje.
Hoe fijner en lekkerder de orgasme. Deste meer je squirt.

je kunt squirten ook een vrouwlijke ejaculatie noemen.
dus in plaats van "ik squirt" zeg je "ik heb een vrouwlijke ejaculatie"
het woord squirt is engels maar ik snap dat het wat leuker klinkt dan "een vrouwlijke ejaculatie"

Als je vragen hebt, dan kun je bij mn terecht.

en gragedaan alvast
mooi gebruik van google hierboven 🙂
maar ja je kunt squirten en het best is dat je dit in de badkamer doet of een handoek onder je legt.
verder kan je steeds meer je zelf ontwikkelen hier in en jezelf laten gaan zo word je orgasme intiemer en lekkerder
Dankjewel voor jullie reacties! ik heb eigenlijk maar 1 vraag.. denken jullie dat ik heb gesquirt? of perongeluk heb geplast? het voelde lekker en het stonk niet maar het was wel veel en t voelde alsof ik plaste haha. En hoe kun je jezelf ontwikkelen hierin? zou dat wel graag willen. Nogmaals dank jullie wel! (=
Als je hebt geplast, stinkt het erg.
Als je hebt gesquirt, Stinkt het bijna niet.

En ontwikkelen doe je gewoon om het vaker te doen. zo kweek je ook tegelijketijd spierballen ;)
als je uitgebrijde detail wilt lezen: Gewoon heel extreem doen oznder pauze tijdens dat je jezelf fingert ofzo..

En graag gedaan.. (=
Dan heb ik gesquirt.. maar vaak is dat elke dag? ik ga het wel weer proberen tijdens het douchen haha 

zou het graag vaker doen namelijk (= 
nou het squirten ontwikkelen doe je door je eigenlichaam.te kennen.
en neem er echt te de tijd maak je zelf eerst geil door jezelf te strelen elk plekje van je lichaam word je niet alleen geil ban maar ook ontspannen.
dan begin je rustig met vingeren en stimuleer je gspot dan ga je steeds sneller en dquirt je.
dus:
jezelf geil maken
de tijd er voor nemen
ontspannen zijn
gspot stimuleren
hoe heb je dat voor elkaar gekregen 😕. tis verder niet raar, tis juist lastig en veel vrouwen/meisjes zouden het ook willen kunnen 🙂
Dankjewel! @tilburgO13 !

Haha ik heb stiekem veel 'geoefend' en opeens lukte het, en het voelde geweldig. Hoe staan jongens hier tegenover? vinden ze het vies of juist geil? 
Dan heb ik gesquirt.. maar vaak is dat elke dag? ik ga het wel weer proberen tijdens het douchen haha 

zou het graag vaker doen namelijk (= 


Elke dag, hoeft niet... ik wil je geen agenda aanbevelen ofzo maar, hoe vaker je het hebt gedaan, deste meer je ontwikkeld bent, en ik weet niet hoe oud je bent (hoef ik ook niet te weten als je dat privé wilt houden) maar ik neem aan dat je lichaam nog veranderd, en door de ontwikkeling van je lichaam kun je later ook steeds meer squirten.

Vergelijk het met een jongen. Hoe ouder een jongen word, deste meer sperma hij produceerd.

Dus zo is het het zelfte met een meisje.. dus je kunt ook, gwn afwachten... en je ziet dat je met de jaren mee ook steeds meer vocht verliest als je squirt.

Ziezo, een biologie les en antwoord op je vraag in één

Oh ja tuurlijk mag je het vaker doen...
niemand houd je tegen.
atans, dat hoop ik hahaha.
Dankjewel! @tilburgO13 !

Haha ik heb stiekem veel 'geoefend' en opeens lukte het, en het voelde geweldig. Hoe staan jongens hier tegenover? vinden ze het vies of juist geil? 


Vies of geil... hmmm... de meeste vinden het wel geil hoor zoals ik 😮 (oh, oh, 'k zeg te veel, hahaha)
Haha neejoh, juist fijn als mensen eerlijk zijn =D 
maar wat doe je anders om te kunnen squirten dan dat je normaal vingert? :$

ik denk dat ik het wel geil vind, zolang IK maar niet onder zit 😛
wil ik ook 😞 ik probeer t ook elke avond maar ik word alleen maar een beetje nat verder niks...
op internet staat nooit hoe wel dat t kan maar niet hoe???
[quote]Dankjewel! @tilburgO13 !

Haha ik heb stiekem veel 'geoefend' en opeens lukte het, en het voelde geweldig. Hoe staan jongens hier tegenover? vinden ze het vies of juist geil? 
[/QUOTE
ik persoonlijk vind het heeeeeeeeeeeel geil als en meisje dit kan echt een plusc punt in bed ok denk dat je vriendje er heeeeel
blij mee mag zijn hoor dat je dit kan 😃
wil ik ook 😞 ik probeer t ook elke avond maar ik word alleen maar een beetje nat verder niks...


hoi pony maatje iedereen kan het maar bij de een gaat het wat moeilijker dan de ander.
en het is heeeel intiem hoor de maar het moet lukken.
als je het wilt komt er best veel bij kijken en het duurd wel even voordat je dit kunt.
jammer genoeg wel 😞 maar mij likt t eigenlijk ook best geil voor jezelf 😃 niet zozeer voor die jongen maar ja ook voor jezelf dan toch
ja,maar jij kunt dit ook weet ik zeker je moet alleen de juiste manier vinden mijn ex kon dit ook nooit en toen hebben we van te voren opgezocht en toen lukte het
het is niet zo moeilijk als je weet wat je doet
Ik denk ook dat iederere vrouw het kan, de ene makkelijker dan de ander. Je hebt speciale dildo's voor de g-spot. Ik denk dat die goed zijn.. squirten is iniedergeval erg lekker. 
haha dat klopt dat zijn van die kleine dildos met een bocht er in en ik denk dat de meeste meisjes jaloers op je zijn
Miss niet want 15 % van de bevoking kan maar squirten dus een kleine kans van niet sorry
haha dat is echt onzin en niet eens een feit

Dankjewel! @tilburgO13 !

Haha ik heb stiekem veel 'geoefend' en opeens lukte het, en het voelde geweldig. Hoe staan jongens hier tegenover? vinden ze het vies of juist geil? 

Jongens vinden dat juist fking geil

Badge

Dankjewel! @tilburgO13 !

Haha ik heb stiekem veel 'geoefend' en opeens lukte het, en het voelde geweldig. Hoe staan jongens hier tegenover? vinden ze het vies of juist geil? 

Jongens vinden dat juist fking geil

Dit topic is 6 jaar oud 😂

Reageer