Vraag

squirten ???

  • 27 August 2021
  • 21 reacties
  • 1998 Bekeken

Reputatie 5
Badge +5

Hai,

Ik deed ""het "" laatst met mij zelf gebruikte een g spot vibrator en op een gegeven moment enorme plas drang.  Ben door gegaan en liet het gewoon lopen maar het leek niet eens op plas en het rook er ook niet naar .het gaf mij wel een lekker gevoel moet ik zeggen  is dit nu squirten??

Handdoek was wel heel erg nat dat je hem bijna uit kon wringen. 


21 reacties

Heyy

 

Het zou goed kunnen dat dit squirten is ja.. Voor uitleg over squirten heb ik hieronder wat stukjes tekst neergezet die het wat duidelijker uitleggen :)

 

Wat is squirten?

Dat is een orgasme waarbij vocht uit de vulva ‘spuit’. Dan lijkt het of je plast tijdens het klaarkomen. Weinig meisjes ervaren dit. Deze spuitorgasmes zijn niet ‘beter’ of heftiger dan orgasmes zonder squirten.

Bron: https://sense.info/nl/veelgestelde-vragen?q=wat-is-squirten

 

SPUITEN (MEISJES)

Met spuiten bij meisjes (squirten) wordt bedoeld dat er een straal vocht vrijkomt wanneer een meisje klaarkomt. Er zijn niet veel meisjes die dit meemaken, maar het komt voor.

Als een meisje opgewonden raakt, wordt de vagina vochtig. Sommige meisjes verliezen extra vocht bij het klaarkomen. Dit gebeurt wanneer hun G-plek wordt gestimuleerd. Het is geen urine, maar vloeistof uit je vagina. De hoeveelheid verschilt, van een klein beetje tot een echte straal.

Bron: https://sense.info/nl/seks-abc/spuiten-meisjes

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Badge +1

is dit de eerste keer als het gebeurde?

 

Reputatie 5
Badge +5

Ja , dit was de eerste keer voor me dat ik dat mee maakte .

Badge +1

en was het nu squirt?

 

Reputatie 5
Badge +5

Ja , het rook niet naar plas  en kwam.flinke straal uit me..

Badge +1

heb je het nog een keer opnieuw geprobeert

 

Reputatie 5
Badge +5

Nee nu nog niet .

Badge +1

ga je het nog vaker proberen 

Reputatie 5
Badge +5

Ja ,als ik zin heb wel .

Badge +1

hoe vaak doe je dat per week?

 

Reputatie 5
Badge +5

Bijna elke dag .

Badge +1

maar is dit de eerste keer omdat je die vibrator gebruikte of gebruikte je die al vaker?

 

Reputatie 5
Badge +5

Heb ook tril ei en nu ook g spot vibrator. 

Als ik mij vinger gebeurt dit niet.  Gebruik ik g spot vibrator  dan wel .

Badge +1

gebruik je dat ei ook

Reputatie 5
Badge +5

Ja dat ei gebruik ik ook.  Ga er soms mee douchen en zet dan douchekop op mijn clitje hmmmm.  Kom dan ook en soms zo erg dat ik ei er uit pers .

Badge +1

doe je enkel in je vagina of ook anaal

 

Reputatie 5
Badge +5

Enkel vaginaal 

Badge +1

doe je enkel aleen vingeren of ook samen

 

Reputatie 5
Badge +5

Soms beide en soms alleen ei

Reputatie 1
Badge +1

Ja dat ei gebruik ik ook.  Ga er soms mee douchen en zet dan douchekop op mijn clitje hmmmm.  Kom dan ook en soms zo erg dat ik ei er uit pers .

Dat met de douchekop is echt een goede haha, maar ik denk inderdaad dat je hebt gesquird. En opzich mag je daar blij mee zijn want mij lukt het niet haha. 

 

Een tip ga voor dat je ΅het” doet met jezelf altijd even plassen, zo weet je ook zeker dat het geen plas is dat eruit komt mocht je het nog een keertje doen. xx

Reputatie 5
Badge +5

@Fleur01 

Ik kan je een g spot vibrator aanbevelen weet zeker dat het dan wel lukt en het was zeker geen plas althans het ruik er niet naar .En was niet geel van kleur

Reageer