Vraag

Squirten?

  • 15 December 2020
  • 7 reacties
  • 2283 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal

Ik was mezelf aan het vingeren en ik werd ineens heel nat, natter dan normaal want normaal is het gewoon droog daar beneden. Maar ik ging iets anders vingeren dan ik normaal doe en ik merkte dat ik daar heel nat van werd zo nat dat het er gewoon uitspoot of zo en ik heb wel eens gehoord dat het squirten was maar ik was nog niet op me hoogtepunt dus ik was nog niet klaargekomen maar kan het dan nog steeds squirten zijn? Ik was zo nat dat ik andere broek aan moest doen en zo maar had niet het gevoel dat ik moest plassen. 

 


7 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hey Saar ik heb letterlijk geen idee haha maar ik dacht dat als je squirt dat je dan bent klaargekomen. Dus misschien was het toch wat anders :grimacing:

Reputatie 1
Badge +1

Niet alle meiden squirten. Squirten is een lichamelijke reactie als het te nat word. Je lichaam zorgt er dan voor dat je je teveel vocht kwijtraakt. Dit gebeurt niet bij alle meisjes en inderdaat meestal bij het klaarkomen. Ook zou ik als je gevingerd hebt en erg nat bent even gaan douchen of je zelf schoonmaken. 

Reputatie 5
Badge +3

Wat deed je anders als anders als ik vragen mag?

Wat deed je anders als anders als ik vragen mag?


Vingeren doet bij mij niks, eerder ging ik altijd op mijn arm/pols zitten en er tegen aanschuiven dat word ik nog steeds geil van, maar ik ging met mijn handpalmen soort van rondjes maken rond mijn vagina.

Reputatie 1
Badge

Hey 

Het is normaal dat het vochtig wordt. Maak je daar maar geen zorgen over. Ik weet niet of de hoeveelheid waar je het over had normaal is, maar ieder lichaam is anders.

XX

Reputatie 2
Badge +1

squirten is niet klaarkomen, meestal gebeurt het wel op je hoogtepunt maar je moet gewoon het juiste plekje stimuleren. Het kan dus makkelijk zijn dat je nog lang niet klaar zou komen, maar wel squirtte

Badge

Hey saar , het is heel normaal, als je opgewonden bent dan wordt het vochtig en nat, door te stimuleren kun je gaan squirten, weetbje hoe het ging of ging het per Ongeluk?

 

Johan

Reageer