Vraag

Squirten?

  • 23 March 2018
  • 5 reacties
  • 1532 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey meisjes,
Ik vraag me af hoe je iemand het beste kan laten squirten en hoe je het bij jezelf zou doen?

Groetjes 13875 t

5 reacties

Hi 13875 T,
Ik heb wel wat ervaring.
Als je de vrouw vingert: Steek je vinger in haar vagina met de binnenzijde naar boven. Dan krom je je vinger en vingert bovenaan, vooraan. De plek en plaats verschilt wel iets.
Alsof je het 'kom hier' gebaar maakt. Je kan een ruw plekje voelen. Het zwelt wat tijdens haar opwinding en stimulatie.
Ik heb zelf de ervaring gehad met een paar vrouwen/meisjes dat ze daar extra bevredigd werden doordat mijn pik erg dik is. Ze kwamen erop klaar en begonnen te squirten! Later zeiden ze dat het door de grote van mijn pik kwam. Ook voelde ik dat haar vagina een uitdrukkende kramp kreeg alsof die mijn pik eruit wilde duwen. Met hard tegendrukken kreeg ik ze dan helemaal wild! Dan was er heel veel vocht!
Groetjes M12G
Jep, het klopt wat @M12G zegt,
Zo kan ik squirtend klaarkomen.
Xxx aGirl1234
Bedankt voor de reactie heeft er iemand misschien nog andere tips of doen andere meisjes het anders?
https://www.sense.info/seks-abc/s/squirten

Daar staat wat, maar de site heeft waarschijnlijk nog meer informatie buiten dat stuk.

Wat M12G ook all zegt de gespot zit dan binnenkant zijde van de vagina als je die stimulert wood die een beetje harder  het stimuleren doe je door een kom maar beweging in je vagina te maaken   als je het goed doet word een meid hier heel erg nat van

 door door tegaan me stimuleren kom je op een punt dat ze gaat squirten bij het squirten trekt je heelen vagina samen on met grooten kracht vocht uit je vagina te spuiten 

Om het nog lekkerder te maaken kan je ook nog de clit stimuleren 

En neem zekkerbde tijd want vrouwen vinden het een heerlijk gevoel 

 

Ps heb zelf ook ervaring met squirten

Gr bren

 

 

Reageer