Skip to main content
Vraag

Spuiten voordat je klaarkomt

• September 18, 2025
  • 9 reacties
  • 817 Bekeken

Hoi jongens! Als ik ruk heb ik soms dat ik al spuit voordat ik echt klaarkom.  Dit is mijn voorvocht, het druppelt dus niet maar spuit echt zonder het gevoel van klaarkomen en het is ook gewoon wit net zoals het echte klaarkomen. Dit gebeurt meestal bij het edgen. Het kan dus ook meerdere keren achter elkaar. Als ik dan zover ben, dan voel ik dus dat ik klaarkomt en spuit ik dus ook maar dan wat harder. Zijn er meer jongens die dit hebben?

9 reacties

• September 19, 2025

Nee dat heb ik niet, soms drupt er wat voorvocht uit, maar ik spuit als ik klaarkom.

Ikweetgeennaampje123
Forum|alt.badge.img+3

Nee, ik heb dit zelf niet en begrijp ook niet echt wat je bedoelt. Mijn penis word altijd glad met een slijm achtige substantie zodat je makkelijker kan wrijven. Zou je het misschien in andere woorden kunnen uitleggen???

Gr. Ikweetgeennaampje123 

• September 20, 2025

@Ikweetgeennaampje123 , ja jouw penis wordt glad door jouw voor vocht. Ik zal ff uitleggen wat ik bedoel. Ik doe vaak edgen. Dus trekken en stoppen net voor je klaarkomt en zo een paar keer achter elkaar. Bij mij perst het voorvocht er dan uit (spuiten). Bij de meeste jongens zal het eruit druipen denk ik.Ik ben dus niet klaargekomen. Als ik dan wel zover ben krijg ik dus dat gevoel van klaarkomen en spuit het nog harder dan ervoor dus met 6/7 schokken. Daarvoor is het maar 1 schok en komt er dus ook al wat sperma uit.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • September 21, 2025

@Jongen17ehv ik heb dat ook. Als ik heel geil ben en ik edge vooral 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 22, 2025

Dan kom je eigenlijk klaar. Doe ik ook soms. Maar dan probeer ik het in te houden. Maar eigenlijk kom je een beetje half klaar. Even paar seconden wachten en je kan weer zachtjes door. Verschil is wel dat je geil blijft in plaats van dat je echt oplicht en slaperig wordt.

• September 23, 2025

@Onzeker2010 ik heb niet het gevoel dat ik klaarkom, wel als ik dus nog verder ruk en dus ga spuiten dan is het gevoel er wel.

• September 23, 2025

@Onzeker2010 , ik vind het wel geil trouwens hoor. Het is een uitdaging.

• September 24, 2025

@Kazighapje , het is eigenlijk best vreemd om jezelf te zien spuiten terwijl je niet het gevoel van klaarkomen hebt.  Meestal als dit dus gebeurt, kom je daarna juist heel heftig klaar.

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 12, 2025

--onnodige quote weggehaald--

Tuurlijk is dat geil. Vooral met een beetje olie of glijmiddel. Oefenen baart kunst!