Vraag

Spuiten

  • 21 January 2019
  • 7 reacties
  • 1233 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Ik was met me beste vriend over van alles aan het praten en toen zei hij dat hij bij het aftrekken heel ver spuit. Om stoer te doen heb ik gezegd dat het er bij mij ook een eind uit spuit maar ik heb nog nooit sperma gehad. Omdat we wel eens doen wie het verste kan plassen stelde hij voor om volgende week als zijn ouders niet thuis zijn een wedstrijdje ver spuiten te doen en ik heb ja gezegt. Wat moet ik nu doen om niet af te gaan?

7 reacties

uhm, je kan het eerlijk vertellen, je zou misschien af kunnen zeggen omdat je het niet wilt of het idee niet zo goed vind.
of je kan "ziek" zijn, toevallig iets anders hebben of iets die richting in
Reputatie 1
Badge +1
Hoef niet meer af te gaan denk ik. Vannacht heb ik een natte droom gehad denk ik want ik werd wakker en ik had allemaal glibberig spul in mijn onderbroek. Terwijl ik toch gisteren nog had afgetrokken en toen kwam ik nog niet klaar.
moet je nog eens aftrekken en kijken of het eruit komt ... in hat begin ka het wel zijn dat het er gewoon ui druppeld i.p.v. spuiten
groeten 18 jarige jongen
Reputatie 1
Badge +1
We hebben samen getrokken en het is gelukt alleen spuit mijn vriend verder dan ik. Was wel geil ik dacht straks komt het niet maar het kwam best wel snel
Hey Sjaakie , heb ik ook eens gedaan met een goeie vriend en we kwamen zelfs tegelijk klaar
Lol als je maar plezier Had!

Reageer