Vraag

Sportschool

  • 29 May 2019
  • 7 reacties
  • 912 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ging vandaag dus sporten en ging daarna douche en kreeg een stijve en heb mezelf dus afgetrokken onder de douche daar.


is dat heel raar ofzo?

7 reacties

Nee hoor, ik vind t best geil om op openbare plekken af te trekken
Thnanks!
Hoi

Opgewonden worden is een normale functie van je lichaam. Echter lijkt het me ongemakkelijk om betrapt te worden. Het zou maar eens gebeuren dat je betrapt wordt door een mede-sporter, die achteraf je trainer blijkt te zijn.

Wanneer het in de toekomst voorkomt dat je opgewonden wordt, zou je de privacy van een wc-hokje kunnen opzoeken. In zo'n hokje hoef je niet te vrezen om betrapt te worden, en kan je rustig je gang gaan.

Groetjes
Kenshin
Hoi

Opgewonden worden is een normale functie van je lichaam. Echter lijkt het me ongemakkelijk om betrapt te worden. Het zou maar eens gebeuren dat je betrapt wordt door een mede-sporter, die achteraf je trainer blijkt te zijn.

Wanneer het in de toekomst voorkomt dat je opgewonden wordt, zou je de privacy van een wc-hokje kunnen opzoeken. In zo'n hokje hoef je niet te vrezen om betrapt te worden, en kan je rustig je gang gaan.

Groetjes
Kenshin


Dankje voor de tip!
Ik zal er de volgende x aan denken
ging Om 2 uur weer sporten heb heb gedaan wat je zij de douche en wc zitten zegmaar bijelkaar dus toen ik mezelf ging aftrekken weer dacht ik eraan en ging ik naar de wc
Verstandig dat je het wc-hokje gebruikt hebt. Verder nog veel plezier bij het sporten 🙂

Gr. Kenshin
Verstandig dat je het wc-hokje gebruikt hebt. Verder nog veel plezier bij het sporten 🙂


Gr. Kenshin



Dankje!

Reageer