Skip to main content

Hey iedereen!

Ben net nieuw op dit forum omdat ik me wat af vraag voor de mede dansers hier (jongen/meisje)

Ik wil op dans maar wat mij tegenhoud zijn de spoedomkledingen.. is dat allemaal gezamenlijk (gemengd?), wat doe je uit en wat laat je aan (bh/onderbroek, topless soms of helemaal naakt?) Iemand die zijn ervaring ermee kan vertellen? 

Heel erg bedankt alvast x

Ik denk dat het er echt helemaal vanaf hangt wat voor dans je doet.

Ik heb er nog nooit van gehoord maar ik kan me er iets bij voorstellen bij uitvoeringen op hoog niveau. 

Maar als je gewoon naar een lokale dansschool gaat kleed je je volgens mij helemaal niet om tussen twee dansen door toch?

Hey meisje ,

Ik zit op ballet  en dans ja ook jongens doen dat . Bij spoed omkleden  bij een show heb ik idd wel borsten van meisjes gezien  bijna bloit maar iedereen had een  slipje aan. Hangt ook af van de type kleding of dqn het beter toppless is zonder BH 😃

Bij ballet school moet je als jongen in de kleedkamer echt alles uit.  Bij ons heb je een mannenkleedkamer  niet gemengd. Je kunt  je eerst douchen voor hygiëne dat je zweet . Naakt zijn hoort er gewoon bij niks voor te schamen .

Je moet een dancebelt als eerste aandoen daarna een maillot. Onder het balletpakje wordt een dance belt gedragen. Dit is speciaal balletondergoed voor heren dat de geslachtsdelen ondersteuning en bescherming biedt tijdens het dansen.  Als je groot geschapen bent zoals mij  slappe penis van 13 cm 🍌💪dat ga je dus goed zien in de super dunne stof. Dat gaat bungelen bewegen bij het dansen. Vandaar die dancebelt aandoen die verbergt en je ziet minder een bulge ..de penis moet naar boven wijzen op 12 uur die belt houdt het op die stand. De eerste keer dat ik zo'n dancebelt moest aandoen was bij de eerste les een beetje awkward.  🫣 Gelukkig had ik een mannelijke trainer en er was op dat moment niemand dan hij en ik , daar  half uur eerder moest komen. Ik moest mijn boxer uit doen en de juiste maat dancebelt. Ik ga je het voordoen zei die en legde me uit alles. Dan  hij pakte mijn penis en fixeerde die tussen een soort bandje bij de eikel in de dancebelt. Zo kan jouw lange penis niet meer slingeren zei die met lachend met knipoogje 🫢😉. Daarna krijg je een dunne stof  legginf malloot aan . De kont gaat het extra goed daardoor spotten.🧐🤭 Er zijn ballet voorstellingen waar naakt  gedanst wordt is meer te zien in Brazilië of Italië en Frankrijk.

Nooit getwijfeld dat jongens niet aan ballet deden maar ik zal dit verhaal van je met een korreltje zout nemen. 

Bedankt voor het verhaal ^^

Ik wil meerdere dans doen sinds modern en ballet mij erg aanspreken ✨

Nog anderen met ervaringen hierin?

Nooit getwijfeld dat jongens niet aan ballet deden maar ik zal dit verhaal van je met een korreltje zout nemen. 

Bedankt voor het verhaal ^^

Ik wil meerdere dans doen sinds modern en ballet mij erg aanspreken ✨

@Cutetato Sorry maar ​@Condoomxlboy  wat die jongen schreef is waar hoor.👌 Die dancebelt houd je piemel  in dat V vorm slip op zijn plek zo dat het niet gaat bungelen.  En meestal kun je aan  een mannelijke  dansleraar vragen hoe die om moet correct. Ik wist dat ook niet hoor dus hij deed mijn zaakje erin zo dat de penis niet naar onder hangt maar naar boven wijst op 12 uur..  

@Bigballsjongens oh wauw, wat nieuws geleerd ✨

Trok het beetje in de twijfel omdat de coach aan zijn piemel zat en ondat hij specifiek zijn lengte benoemde 😅 lees soms wel is verhalen op dit forum waarvan ik denk ze het hebben gedroomd 😂.  Thanks voor the verheldering ☺️

@ZigsDieZigsIs ik weet niks van ballet maar ik stel me idd voor dat er tussenin nie moet volledig omgekleed worden? Ik zag wel eens een ballet op tv en ik denk dat ze wat ze eronder dragen altijd hetzelfde is , wel andere overkleren custuum stel ik me voor. Omdat het te omslachtig is om alles uit te doen       

@Cutetato zoals gezegd ken ik er niks van maar ik keek ff op internet en idd is voor jongens een hele klus met die speciale onderbroek. Maar als mijn trainer zulk opmerkingen zou maken over mijn penis en mij voordeed hoe het moet met het hele zaakje bloot dan zou ik m wel een lel tegen zen kop verkopen. Hij kanhet toch gewoon uitleggen ook 

Maar OK ballet is speciaal zegmaar 

Verder over naakt zijn: bij elke (top) sport (club) zie je wel eens naakte ploegmaats. Omkleden, douche enzo (een onderwerp waarover hier op de KT wel héél erg over ge emmerd word!) 

Reageer