spijt van seksueel contact met verkeerde mensen

  • 25 March 2021
  • 2 reacties
  • 534 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik zit er al dagen mee): ik ga er kapot van, ik zie de toekomst minder mooi. Ik heb een paar keer seksueel contact gehad met mn neefje we hebben 1.5 jaar verschil. Ik heb dr ontzettend veel spijt van en ik ben bang dat dit mn toekomst minder mooi zal maken, ik heb een islamitisch familie en seksueel contact is bij ons een hele grote schande om seksueel contact te hebben voor het huwelijk alleen ik ben mn hele leven zo eenzaam geweest, weinig vrienden gehad en ik werd gepest over mn lichaam. Ik wist niet wat ik deed, ik had ruzies met mn moeder, ik had t geloof voor even verloren. Nu leef ik met spijt en slaap ik er slecht over.

Ik heb met verkeerde mensen seksueel contact gehad, ik ben bang en ik leef met spijt ik ben nog blij dat ik maagd ben maar ik heb echt hulp nodig, even iemand nodig die me kan op laten luchten): hij zal niks vertellen later dat weet ik 100% zeker maar ik weet niet hoe ik erover moet denken zonder mezelf gek te maken.

De andere persoon waar ik seksueel contact mee heb gehad was zn kennis alleen ik gaf t een kans maar vond t niet leuk en helemaal niks alleen kon ik geen nee zeggen.

Dit is hoe ik me voel, heel erg slecht! Ik kan echt hulp gebruiken 


2 reacties

Hey!

Wat onwijs vervelend om te horen dat je zo'n nare ervaring hebt gehad. Ik ben in ieder geval onwijs blij voor je dat je nog maagd bent en dat het niet zo ver is gekomen. Voor jezelf opkomen in dat soort situaties kan erg moeilijk zijn, en daar kan je later spijt van krijgen.

Veel mensen die last hebben van dit soort dingen hebben moeite met 'nee’ zeggen terwijl zoiets bij hen gebeurde, het ligt dus zeker niet aan jou persoonlijk. Helaas is het niet mogelijk om het verleden aan te passen, en het zal wat moeite kosten om hier overheen te komen. Daarom raad ik je ook aan om te gaan praten met een mentor, huisarts, vertrouwenspersoon of therapist. Zij kunnen jou helpen dit te verwerken.

Hou je sterk, groetjes!

Reputatie 2
Badge +3

Toon berouw aan God

Reageer