Vraag

Spijt van pijpen

  • 20 August 2021
  • 1 reactie
  • 1163 Bekeken

Badge

hey,

ik heb dus een vriend als in relatie en hij is echt heel aardig en vandaag was ik bij hem en we wouden "het doen" maar ik was ongesteld dus het kon niet en hij accepteerde dat en we gingen knuffelen toen werden we allebij best wel geil en heb ik hem gepijpt voor de eerste keer en hij vroeg tussen door ook steeds of ik het fijn vond en wou door gaan en hij is echt heel lief alleen ik heb nu achteraf een beetje spijt (ik ben bijna 15 en hij is net 16) want zijn beste vriend heeft een vriendin en wij mogen elkaar niet zo en zijn vriend verteld alles aan haar en als zij weet dat ik hem gepijpt hebt gaat ze het tegen iedereen vertellen en daar heb ik echt geen zin in ik vroeg ook aan hem of hij het tegen zijn vriend ging vertellen en hij zei "als jij het niet wilt doe ik het niet schat" en ik durf niet zo goed nee te zeggen dus ik zei "ohh doe wat jij wilt" maar nu heb ik best wel veel spijt. wat moet ik nu doen?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hey @kipnuggie1290 

Je vriend klinkt zeker als iemand die je grenzen waardeert. Dus zeg het gewoon eerlijk tegen hem. Vertel het gewoon zoals in deze post. En volgende keer gewoon duidelijk aangeven! Je vriend kan er natuurlijk niks aan veranderen als hij het niet weet.

Groetjes NV

Reageer