Vraag

spierpijn na het aftrekken

  • 21 February 2021
  • 7 reacties
  • 589 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hallo mijn vorige account ben ik kwijt dus daarom lijkt het alsof ik nieuw ben

 

buiten dat om heb ik de laatste tijd tijdens en vooral na het aftrekken last van men arm en veel spierpijn.

wat zou ik aan dit probleem kunnen doen?


7 reacties

Minder hard het doen? Zegmaar je hand wat losserlaten bewegen ofzo? En anders kan je miss proberen een keer met je andere arm te doen en dan kijken of het dan ook zo is

Reputatie 1
Badge

Minder hard het doen? Zegmaar je hand wat losserlaten bewegen ofzo? En anders kan je miss proberen een keer met je andere arm te doen en dan kijken of het dan ook zo is

Ik kan het niet goed met links. die eerste tip heb ik wel wat aan dus bedankt :)

Reputatie 7
Badge +19

Niet meer aftrekken lol

Reputatie 1
Badge

 
(onnodige quote verwijderd)

ja maar t is zo lekker

 

Badge

Hoi,

Ik had dit vroeger ook, uiteindelijk word het minder omdat je spieren het dan gewent zijn en spierpijn is uiteindelijk ook spiergroei! Dus nog even volhouden👍 Voor de rest zou je  kunnen proberen om 2 minuten af te trekken met je rechterhand, dan even 1 minuut rusten of doorgaan met je linkerhand en dan weer je rechterhand enz. Dat hielp bij mij in ieder geval. 
Ik hoop dat je er wat aan hebt

Veel succes!

Reputatie 1
Badge

 
(onnodige quote verwijderd)

fijn dat t weggaat. alleen is het het geval dat als ik naar mijn linker hand switch dat ik het dan niet op hetzelfde tempo kan doen en dan minder hitsig word

Badge

 
(onnodige quote verwijderd)

fijn dat t weggaat. alleen is het het geval dat als ik naar mijn linker hand switch dat ik het dan niet op hetzelfde tempo kan doen en dan minder hitsig word

Ja snap ik, heb ik ook. Maar je zult het er toch mee moeten doen en het is altijd beter dan spierpijn

Reageer