Vraag

sperma vies

  • 11 February 2021
  • 11 reacties
  • 677 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi allemaal,

mij ben jongen 14 jaar

zoals de meeste boys van mijn leeftijd maaturbeer ik weleens, alleen ik heb SMETVREES. Ik vind sperma dus erg vies en ik weet niet wat ik daar mee aan moet. Hebben anderen dit ook en is sperma nou echt daadwerkelijk zo vies als dat ik denk?

groetjes Meneer Ei


11 reacties

Meneer Ei Als je gezond bent,  kan je door sperma geen enkele besmetting op lopen . Weet je sperma dient om je te kunnen voortplanten, en zou niet besmet mogen zijn . En jij zou van je eigen sperma niet vies moeten zijn of smetvrees over hebben .

Reputatie 7
Badge +19

Het is van je eigen lichaam dus het is niet vies. En als je het niet wil aanraken of zien ofzo moet je gewoon niet klaarkomen (wat kut is) of doekjes ofzo gebruiken.

Reputatie 1
Badge

Oké dankjulliewel,

maar ik heb nog een vraagje, misschien een beetje gek maar ik zit er mee:

maar nou als je het aanraakt? Ik vind dat dan wel vies en wil ik men handen goed wassen. En ik weet dat dat niet normaal is maar toch voel ik me anders wel vies. 

Reputatie 7
Badge +19

Het is niet erg om het aan te raken maar als je het wel hebt aangeraakt is het sws wel fris om je handen te wassen dus dat is oké!

Reputatie 5
Badge +6

Als je het aanraakt gebeurt er niks, je raakt pis met zaadcellen aan, gebruik gewoon een wc-papiertje als er niks mee te maken wilt hebben...

Handenwassen na het aanraken is sowieso aan te raden

Reputatie 1
Badge

Thnx! Dit helpt heel erg, ik doe altijd omdat ik smetvrees heb 3 x handen wassen (natuurlijk heel apart en niet normaal maar ja), dus is 1 x Gwn genoeg??

Reputatie 7
Badge +19

Ja 1 keer is genoeg.

Reputatie 1
Badge

Oké ik ga proberen 1 x te wassen, bedankt

Heyy, ik heb geen smetvrees, of misschien wel nu ik er zo over denk, maar ik heb dat ook. Ik trek ook niet af in bed natuurlijk, want dan zou alles vies worden, en als ik mn lul heb aan geraakt was ik ook meteen mn handen, maar daarom trek ik altijd af voor het douchen in de badkamer. Dan kan ik het allemaal meteen afspoelen. Het liefst wil ik stoppen met masturberen, maar dat is me helaas nog niet gelukt. Het is fijn om te zien dat er andere mensen zijn zoals mij die dit ook vies vinden. 
 

na nader inzien hebbik waarschijnlijk wel smetvrees

Reputatie 1
Badge

@StarTrack_6  ja, ik vind het ook fijn om te horen dat ik niet de enige ben. En smetvrees is eig ook niet heel erg, maar je moet er mee om kunnen gaan en weten wat wel en niet écht vies is. T is mij gelukt om 1 x handen te wassen nu en het werkt

Reageer